دانشگاه آزاد مابه‌التفاوت شهریه کلاس‌های مجازی نسبت به حضوری را بازگرداند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد کرج گفت: دانشگاه آزاد باید مابه‌التفاوت شهریه کلاس‌های مجازی نسبت به حضوری را پرداخت کند و در غیر این صورت به دستگاه قضایی شکایت می‌کنیم.
کد خبر : 18015
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 13:54
دانشگاه آزاد مابه‌التفاوت شهریه کلاس‌های مجازی نسبت به حضوری را بازگرداند

پایگاه خبری البرزما- سیدمهدی موسوی درخصوص کیفیت آموزش مجازی اظهار کرد: بیش از یک ماه از برگزاری اولین کلاس مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد می‌گذرد و همچنان مسئولین محترم دانشگاه وعده بهتر شدن کلاس‌های مجازی را می‌دهند، اما در ظاهر دانشجویان همچنان سردرگم برگزاری کلاس هایشان هستند.
موسوی با بیان اینکه مسئولان با وجود اینکه وعده‌هایشان محقق نشده، هنوز حاضر نیستند پای صحبت دانشجویان بنشینند، تاکید کرد: ما به خوبی از شرایط پیش آمده دانشگاه آزاد مطلعیم، اما ظاهرا دانشگاه آزاد چشم هایشان را بسته اند و ربات گونه عمل می‌کنند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد کرج تصریح کرد: جای سوال دارد از مسئولین تصمیم گیرنده دانشگاه آزاد بپرسیم واقعا مشکلات خانواده‌هایی را که با پول کارگری شهریه می‌پردازند، در شرایط قرنطینه درک می‌کند؛ واقعا نمی‌دانند عملا دوماه خانواده‌های کارگر بیکار بودند؟
وی افزود: نمی‌دانند دانشجویانی هستند که از فرصت طلایی تابستان برای تکمیل کردن شهریه بهره می‌بردند و به لطف دروس عملی، این فرصت را از دست داده اند؟ یا فقط دانشجو باید دانشگاه را درک کند و به هر قیمتی همه تلاش خود را بکند تا موعد شهریه عقب نیفتد!
موسوی با اشاره اینکه دانشگته آزاد وام برای دانشجویان در نظر گرفته، گفت:، اما صرفا حرفی بود تا از خود رفع تکلیف کنند و راه حلی کاربردی به نفع دانشجویان نبود.
وی بیان کرد: اینکه در این مدت زمان توانستند بستر حداکثری برای شرکت دانشجویان در کلاس مجازی را فراهم کنند و با افتخار در روزنامه هایشان تیتر بزرگترین دانشگاه آموزش مجازی را درج کنند از دید دانشجویی که شهریه کلاس حضوری را پرداخته افتخار نیست.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد کرج افزود: برای دانشجو کیفیت تحصیل حرف اول و آخر را میزند نه رکورد شکنی در تعداد کلاس‌های مجازی در دنیا.
وی به مسئولان دانشگاه آزاد پیشنهاد کرد: دانشگاه آزاد بهتر است اگر قصد رقابت با دنیا را دارد، روی کیفیت سرمایه گذاری کند وگرنه از دانشگاهی که بالغ بر یک و نیم میلیون دانشجو دارد؛ رکورد شکنی کمّی، آسان‌ترین کار ممکن است.
موسوی ادامه داد: دانشجویان آزاد از خود سوال می‌پرسند آیا همیشه دانشگاه آزاد اسلامی باید دانشجو را به دید اسکناس نگاه کند؟ پس تکلیف عنوان اسلامی که این دانشگاه به آن مزین شده، چه می‌شود؟
وی تأکید کرد: آیا تحصیل در شرایط مجازی با پرداخت شهریه‌ی حضوری اسلامی است؟
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرج گفت: تاکنون دانشگاه آزاد نمره پایینی از کیفیت کلاس‌های مجازی از دانشجویان دریافت کرده است، اما اگر سطح کیفیت کلاس‌های مجازی بیشتر از کیفیت جهانی هم که باشد باز هم دلیل نمیشود از دانشجویان شهریه‌ای برپایه بر تدریس حضوری گرفته شود.
به مسئولین دانشگاه آزاد هشدار می‌دهیم در صورت عدم عودت مابه التفاوت کارشناسی شده و دقیق شهریه‌ کلاس‌های مجازی نسبت به کلاس‌های حضوری به دانشجویان علاوه بر شکایت به دستگاه قضایی و نهاد بالاتر، فراخوان تجمع قانونی اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.