آسیب‌های اجتماعی نباید در جامعه عادی شود

پایگاه خبری البرزما- فرمانده سپاه البرز از اجرای طرح کرامت در 16 نقطه آسیب‌خیز این استان خبرداد و گفت: در اجرای این طرح، آسیب‌های اجتماعی همچون قاچاق، اعتیاد و طلاق توسط بسیج و سپاه استان البرز انتخاب و بر اساس برنامه‌ای جامع حل این مشکلات در دستور کار قرار می‌گیرد. سردار یوسف مولایی اظهارکرد: ایجاد

کد خبر : 13805
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 11:51
آسیب‌های اجتماعی نباید در جامعه عادی شود

پایگاه خبری البرزما- فرمانده سپاه البرز از اجرای طرح کرامت در 16 نقطه آسیب‌خیز این استان خبرداد و گفت: در اجرای این طرح، آسیب‌های اجتماعی همچون قاچاق، اعتیاد و طلاق توسط بسیج و سپاه استان البرز انتخاب و بر اساس برنامه‌ای جامع حل این مشکلات در دستور کار قرار می‌گیرد.

سردار یوسف مولایی اظهارکرد: ایجاد بستر فرهنگی، گام اول در اجرای طرح کرامت است تا بین مردم نسبت به آسیب‌های اجتماعی تنفر و انزجار ایجاد شود.

وی افزود: این طرح اهدافی چون توانمندسازی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در مدارس با هدف پیشگیری از تمایل به اعتیاد، برخورد با خرده‌ فروشان، پاک‌سازی محلات و ساماندهی معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی نباید در جامعه عادی شود؛ گفت: برای از بین بردن این عادی‌سازی به مشارکت اجتماعی نیاز داریم که رسانه‌ها در این راه بسیار می‌توانند ما را یاری کنند و تاثیرگذار باشند.

مولایی در ادامه با اجرای طرح کرامت در 16 نقطه آسیب‌خیز البرز اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح، آسیب‌های اجتماعی همچون قاچاق، اعتیاد و طلاق توسط بسیج و سپاه استان البرز انتخاب و بر اساس برنامه‌ای جامع حل این مشکلات در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه البرز ابراز کرد: به عنوان مثال برای مقابله با معضل اعتیاد، افراد معتاد در مرحله اول شناسایی و جمع‌آوری می‌شوند، سپس شرایطی برای اصلاح وضعیت آن‌ها و ارتباط مستمر با خانواده‌ها با کمک روانشناسان ایجاد می‌شود و بعد از مراحل احیای وضعیت سلامت، برای اشتغال آن‌ها نیز اقداماتی انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.