آرزو هایی که برباد رفت

برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: شورای هفتم جبهه فراگیر مردمی ایثارگران استان البرز براساس شاخصه های تخصص سلامت و کار آمدی به دور از هرگونه حرکت احساسی برای حمایت از کاندیدا های این جبهه اقدام خواهد نمود.
کد خبر : 25537
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 11:19
آرزو هایی که برباد رفت

پایگاه خبری البرزما- مدت کوتاهی تا زمان برگزاری انتخابات شوراها باقی مانده است شورای ششم فارق فراز و فرودهایی که داشته به سرعت در حال سپری شدن است.

قبولی یا ردی آن سال آینده توسط مردم نجیب و قهرمان کشورمان مشخص خواهدشد. آیا شورای ششم نمره قبولی از مردم به خصوص در کرج را خواهد گرفت!؟

در اواخر شورای پنجم شهر و روستا نیز چنین یاداشتی را در سرمقاله نقش البرز به چاپ رساندیم که مورد گلایه بعضی از اعضای شورای پنجم واقع گردید و در آن یاداشت از عدم توفیق شورا در چهار سال حضور در پارلمان شهری و عدم موفقیت در برنامه ها را با مردم درمیان گذاشتیم.

حال مثل برق و باد به انتهای شورای ششم رسیدیم و باز همان پرسش ها را با مردم طرح می کنیم با این تفاوت که با شورای پنجم هیچ عهدی نداشتیم و هیچ حمایتی نیز از اعضای آن به عنوان جبهه ایثارگران انجام ندادیم اما در شورای ششم جبهه ایثارگران با حمایت خود شش عضو به شورا را فرستاد که متاسفانه در حد و اندازه و توقع جامعه ایثارگران نتوانستند به وعده ها جامعه عمل بپوشانند و باعث گلایه مندی اعضای جبهه فراگیر ایثارگران نیز گردید. عملکرد بسیار عجیب و غیر قابل انتظار بعضی از افراد راه یافته که باعث دلسردی جامعه هدف گردید. حال با تمام اوصاف که در این نوشتار نمیگنجد شوای ششم تجربه بسیار تلخ برای زحمت کشان جبهه بود اما از طرفی برای برنامه ریزی و حمایت از کاندیداهای شورای هفتم تجربیات گرانبهایی را به همراه داشت که این جبهه در انتخابات آتی از افرادی حمایت نماید که در اندازه و قامت جامعه ایثارگران باشند و حمایت آنها را بعد از ورود به مسئولیت قدر نهند، نمک شناس نباشند، دلاورانی که از همه دارایی های دنیا گذشتند و با جان خود رقص خون نمودند را خالصانه اجر نهند.قدر آنها را بدانند،بر سر مال دنیا و سپردن پست به افراد ناپاک ناسپاسی ننمایند.

آنچه در شورای ششم گذشت نزدیک به چهار سال تاسف شبانه روزی و نمک نشناسی بود. انشاالله در شورای هفتم تمام این تاسف و خون و دل خوردن ها با تجربه ای که حاصل شد به امید و تجربه ای بس گرانبها تبدیل گردد.

حمایت جبهه ایثارگران توکل به پروردگار متفاوت و برای مردم خبر ساز خواهد بود و جبران آنچه گذشت را به یاری شهدا خواهد نمود. جبهه ایثارگران از اشخاصی حمایت خواهد نمود که سلامت، پاک دست، مدیر و مدبر، متخصص و در یک کلمه متعهد و نمک شناس مردم و جامعه ایثارگران باشند و پس از ورود به مسئولیت باعث سربلندی جامعه ایثارگری و مردم باشند و در این راستا تمام تلاش خود را خواهند نمود.

نکته ای که باید متذکر شوم بسیار به جاست که آقایان که بسیار باد به غب غب می اندازند و فکر میکنند مردم با آنها عهد اخوت بسته اند سری به آمار سبد رای اعضای شورای پنجم بیندازند تا متوجه باشند مردم آنها را رصد می نمایند و در رای اعتماد مجدد هیچ اخوتی به آنها ندارند.

در اینجا توصیه می کنم هر چند بسیار دیر است اما در این مدت کوتاه عمل به آنچه عهد نموده اید برگردید که حداقل در پیش گاه شهدا کمتر شرمنده باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.