اجرای ۴ پروژه راه روستایی دربخش پایین طالقان با اعتبار۸۳ میلیارد تومان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز از اجرای ۴ پروژه راه روستایی در شهرستان طالقان خبرداد و گفت سه پروژه راه روستایی بخش پایین طالقان با پیشرفت فیزیکی صد درصد به پایان رسیده است .
کد خبر : 25122
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 14:12
اجرای ۴ پروژه راه روستایی دربخش پایین طالقان با اعتبار۸۳ میلیارد تومان

پایگاه خبری البرزما- علی زندی فر اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز به منظور افزایش ایمنی و سهلوت در تردد روستایان و حمل و نقل فرآوردهای کشاورزی از روستا به شهر چهار پروژه راه روستایی را با اعتباری بالغ بر ۸۳  میلیارد تومان دربخش پایین طالقان در دستور کار قرارداد.

زندی فر افزود: در بخش پایین طالقان پروژه‌های راه روستایی اوچان به میر به طول سه کیلومتر، محور روستایی باریکان -میناوند به طول چهار  کیلومتر و زیر سازی و آسفالت محور اهوارک به خوران به طول ۴.۵  کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷  میلیارد تومان در دست بهره برداری است.

وی ادامه داد: همچنین در این بخش نیز پروژه های راه روستایی سوهان به طول ۳.۵کیلومتر،  اهوارک به طول ۳۰۰  متر – موچان به طول ۳۰۰  متر – کش ،کش رود به طول ۵۰۰ متر، آردکان به طول ۹۰۰  متر ، باریکان به طول ۴۰۰  متر و لکه گیری راه پایین طالقان به طول یک و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱  میلیارد تومان اجرا و به پایان رسیده است.

مدیر کل راهداری البرز تصریح کرد: عملیات احداث و روکش آسفالت راه روستایی امیرنان به کذلک در دو قطعه ۳ و ۵ کیلومتری با اعتباری حدود ۱۰ و ۳۵  میلیارد تومان در حال اجراست که قطعه اول این پروژه به طول ۳کیلومتر آماده بهره برداری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.