امام جمعه ماهدشت کرج :

اردوگاه الزهرا(س) را از تخریب نجات دهید

امام جمعه ماهدشت کرج در مورد اردوگاه الزهرا بیان کرد: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا داریم در این موضوع شخصا ورود کرده و این اردوگاه را از تخریب نجات دهد.
کد خبر : 25115
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 10:12
اردوگاه الزهرا(س) را از تخریب نجات دهید

پایگاه خبری البرزما- حجت الاسلام علی رادمرد در خصوص تخریب‌اردوگاه الزهرا (س) عنوان کرد: «همچنان شاهد خشک شدن درختان هستیم‌‌ و هیچ ارگانی پاسخگو نیست. ما نگفتیم از آموزش‌و‌پرورش منفک شود.اگر دغدغه دانش‌آموز دارید، این حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز شهر ما‌ و بیشتر از این جمع در شهرهای اطراف، برای مکان تفریحی آنان فکری کنید.به‌نظر بنده دانش‌آموزان به این چنین مکان‌هایی نیاز دارند علاوه بر آن بحث ما نسبت به نگهداری بیت المال  است.»

وی افزود: «اگر این مجموعه به استان البرز بازگردد، نگهداری به مراتب بهتر خواهد بود. از این وضعیت اسفناک، آقایان تهران سرشان شلوغ است و فکرشان را درگیر این مسائل نمی‌کنند وگرنه چاه آب آنجا مدت زمان زیادی است که خراب بوده و استان تهران متاسفانه به آن توجهی نکرده است.این مصداق تضییع بیت‌المال است. چه کسی باید تهران را پاسخگو کند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «از وزیر تقاضا داریم در این موضوع شخصا ورود کند و این اردوگاه را از تخریب نجات دهد و شکل اردوگاهی آن برای دانش‌آموزان‌ حفظ شود.»

آیلار فیضی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.