رفع تصرف و باز نمودن سد معابر طبیعت به روی گردشگران جاده چالوس

یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با دستور قضایی و در راستای اجرای تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع با رفع تصرف و قلع و قمع موانع ایجاد شده توسط سود جویان، دسترسی گردشگران به طبیعت جاده چالوس در محدوده آدران و هفت چشمه را آزاد کرد.
کد خبر : 25010
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 14:31
رفع تصرف و باز نمودن سد معابر طبیعت به روی گردشگران جاده چالوس

پایگاه خبری البرزما- یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کرج با همکاری نیروهای یگان استان در راستای اجرای تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری جنگلها و مراتع اراضی تصرف شده به مساحت تقریبی 400 مترمربع توسط یکی از رستوران های واقع جاده چالوس و در محدوده آدران را رفع تصرف کرد.

علی بابازاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کرج در این خصوص گفت : این رستوران ضمن نصب درب فلزی، فنس کشی، پایه گذاری و … اقدام به مسدود نمودن محدوده ورودی به اراضی ملی آدران و اخذ مبالغی از گردشگران جهت مجوز ورود به طبیعت زیبای البرز نموده بود که با اقدام نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و بازگشایی شد .

وی در ادامه افزود مردم شریف استان البرز با گزارش تصرفات در اراضی ملی به شماره تلفن های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ، یگان حفاظت منابع طبیعی را در رفع تصرفات و تعقیب و مجازات متجاوزین به عرصه های طبیعی و انفال یاری کنند. زیرا طبیعت به آحاد مردم تعلق دارد و مردم حق دارند آزادانه به طبیعت دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.