تضعیف بهره‌وری ادارات ریشه‌یابی شود

مدیرکل بازرسی استان البرز با بیان این سوال که چرا باید ترک فعل به این راحتی در ادارات اتفاق بی‌افتد؟ گفت: بهره وری اداری امروز ضعیف شده است، حضور در جلسات بدون خروجی هم یکی از دلایلی است که بهره وری را کاهش داده است، این واقعیتی است که وجود دارد و امیدواریم روزی شاهد بهبود این اوضاع باشیم.
کد خبر : 24896
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 13:39
تضعیف بهره‌وری ادارات ریشه‌یابی شود

پایگاه خبری البرزما- علی حاجی مشهدی، مدیرکل بازرسی استان البرز در شورای اداری شهرستان طالقان، با اشاره به شرح وظایف سازمان بازرسی، اظهار کرد: قانونگذار در حوزه محوز کسب و کار اطلاع رسانی انجام داده است و سازمان بازرسی نیز در این حوزه شرح وظایفی دارد، متأسفانه برخی ادارات و کارمندان نسبت به اموری که موجب تسهیل کارهای مردم می‌شود کم‌کاری دارند! مجوز کسب و کار با هدف سهولت امور افراد راه اندازی شد اما اخباری می‌رسد که این امر تحقق نیافته است.

مدیرکل بازرسی استان البرز با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان طالقان، افزود: چرا نباید سرمایه گذاری که بارها اعلام کرده‌ایم فرش قرمز برائت پهن کرده ایم برای انجام یک کار سال‌ها رفت و آمد داشته باشد؟ موردی به من مراجعه داشت که ۱۲ سال برای انجام سرمایه گذاری ۱۲ سال رفت و آمد داشته است!
حاجی مشهدی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌ها برای تسهیل امور همچون دولت الکترونیک باید به صورت قاطع و جدی دنبال شود، اضافه کرد: یکی از عوامل اصلی فساد مالی و اقتصادی رو به رو شدن با مسؤولین است، باید این مهم حذف شود، چرا نباید دولت الکترونیک مسیر درست خود را پیش ببرد؟

وی با بیان این سوال که چرا باید ترک فعل به این راحتی در ادارات اتفاق بی‌افتد؟ افزود: بهره وری اداری امروز ضعیف شده است، حضور در جلسات بدون خروجی هم یکی از دلایلی است که بهره وری را کاهش داده است، این واقعیتی است که وجود دارد و امیدواریم روزی شاهد بهبود این اوضاع باشیم.

مدیرکل بازرسی استان البرز در بخش دیگری ضمن تشکر از مدیران شهرستان طالقان، تصریح کرد: همه مباحث مطرح شده در شورای اداری طالقان را اعلام و ارائه خواهیم کرد و تاکید داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی طالقان مطالبات خود را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم به عنوان دستگاه نظارتی چالش‌های پیش رو برطرف کنیم.

حاجی مشهدی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل ظرف یک‌سال گذشته که با هدف تسهیل امور اجرایی شده، یادآور شد: آسیب شناسی امورات از جمله اقداماتی است که توسط کارشناسان سازمان بازرسی انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.