قول مساعد شهردار برای کمک به تکمیل طرح های عمرانی ندامتگاه کرج

شهردار کرج از ندامتگاه کرج و طرح های در حال اجرا در آن بازدید به عمل آورد و در خصوص زیباسازی محیط و کمک به تکمیل طرح های عمرانی این ندامتگاه قول مساعد داد.
کد خبر : 23959
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 14:18
قول مساعد شهردار برای کمک به تکمیل طرح های عمرانی ندامتگاه کرج

پایگاه خبری البرزما- مهرداد کیانی، شهردار کرج به همراه علی چهارمحالی، مدیرکل زندان های استان البرز و علی حاج کاظم، مشاور استاندار از ندامتگاه کرج و طرح های در حال اجرا در آن بازدید به عمل آورد و در خصوص زیباسازی محیط و کمک به تکمیل طرح های عمرانی این ندامتگاه قول مساعد داد.

علی چهارمحالی، مدیرکل زندان‌های استان البرز در حاشیه این بازدید با اشاره به حقوق شهروندی مددجویان گفت: زندانیان با هر جرمی، شهروندان این شهر محسوب می‌شوند که تنها آزادی آن‌ها بر اساس قانون در زندان سلب شده است اما باید از امتیازات شهروندی که قانون برای آن‌ها مشخص کرده بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه زندان ها با کمک نهادهای مرتبط باید این امتیازات را در اختیار زندانیان قرار دهند، ضمن قدردانی از حضور شهردار کرج در این ندامتگاه بیان کرد: این بازدید در خصوص ارائه خدمات شهروندی بهتر به مددجویان صورت گرفته، که امیدواریم بتوانیم با همکاری موثر هر دو نهاد، خدمات مطلوبی در این زمینه به مددجویان ارایه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.