انتقال نفت کش ها به گمرک توزیع بنزین سوپر را در البرز به وقفه انداخت/ دولت از سرمایه گذاری در احداث جایگاه سوخت منع شده است

مجتبی دلبری گفت: در بخش حمل و نقل هم با توجه به برنامه ریزی انتقال نفت کش ها و کامیون ها به سمت مبادی کشور برای بار آزادشده گمرک بود برخی روزها وقفه ای کوتاه در توزیع بنرین سوپر داریم.
کد خبر : 20883
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 11:57
انتقال نفت کش ها به گمرک توزیع بنزین سوپر را در البرز به وقفه انداخت/ دولت از سرمایه گذاری در احداث جایگاه سوخت منع شده است
پایگاه خبری البرزما- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه البرز با اشاره به اینکه در اشتهارد ۲ جایگاه cng فعالیت دارند گفت: ترافیک در جایگاه های این شهرستان نسبت به سایر شهرهای استان بیشتر است.
مجتبی دلبری از تعداد جایگاه های اشتهارد ابراز نارضایتی کرد و افزود: سیستم دولتی بر مبنای هیات وزیران از سرمایه گذاری در بخش احداث جایگاه منع شده است، مکاتبات زیادی انجام شد و هر سرمایه گذاری که مراجعه کند با اولویت در اشتهارد موافقت اصولی صادر می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه یک سرمایه گذار در مرحله موافقت اصولی است و پیش بینی می کنیم پس از آن در مدت زمان یک سال شاهد بهره بردازی از جایگاه cng باشیم، اظهار داشت: ۸ جایگاه منتخب در البرز بنزین سوپر توزیع می کنند اما تولید آن در پالایشگاه ها محدود است.
دلبری تصریح کرد: اگر برنامه تعمیرات غیر مترقبه ای ایجاد شود تامین بنزین سوپر با مشکل مواجه می شود، در بخش حمل و نقل هم با توجه به برنامه ریزی انتقال نفت کش ها و کامیون ها به سمت مبادی کشور برای بار آزادشده گمرک بود برخی روزها وقفه ای کوتاه داریم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه ۶۴ هزار لیتر بنزین سوپر در سطح البرز توزیع می شود، گفت: بنزین سوپر تبخیر زیادی دارد و برای جایگاه ضرر دارد، اغلب جایگاه داران معترض هستند چرا که می گویند بنزین مدت زیادی در جایگاه می ماند و متقاضی ندارد.
دلبری افزود: بنزین سوپر در گذشته مصرف بیشتری داشت چرا که به عنوان سهمیه در کارت شارژ می شد اما از زمانی که به صورت آزاد عرضه می شود کمتر شده است، مصرف بنزین معمولی در ایام محدودیت ها تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر کاهش پیدا کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه البرز در خاتمه اظهار داشت: مصرف میانگین سالیانه بنزین معمولی و یورو در البرز بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر است و در کنار بنزین، به عنوان سبد سوخت حمل و نقل روزانه ۷۲۰ هزار متر مکعب cng در ۵۲ جایگاه عرضه استان توزیع می شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.