«خانه» در روزهای جاری برای مردم حکم سپر و پناهگاه را دارد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: «خانه» در روزهای جاری که هنوز خطر کرونا در کمین است، حکم سپر و پناهگاه را دارد لذا از شهروندان گرامی تقاضا می کنم همچنان به فاصله گذاری قائل باشند.
کد خبر : 17755
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 11:36
«خانه» در روزهای جاری برای مردم حکم سپر و پناهگاه را دارد

پایگاه خبری البرزما- اکبر سلیم نژاد در حاشیه صد و نودهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه کرونا می تواند ابعاد وسیع تری به خود بگیرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی حضور در خانه ها و رعایت توصیه های بهداشتی بهترین روش پیشگیری است و گرچه فعالیت های اداری و صنفی از سر گرفته شده اما کماکان احتیاط ضروری و عقلانی است.

وی افزود: اقدام شهرداری کرج در توسعه خدمات الکترونیک که به کاهش ترافیک مراجعه کنندگان در ساختمانهای اداری مدیریت شهری منجر می شود، اقدام مطلوبی است که با تاکید شورای اسلامی شهر عملیاتی گردید و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد، چرا که شهر الکترونیک مترادف با کاهش ترافیک، هزینه های جاری و ارتقای شفافیت و سرعت بخشی به خدمت رسانی است.

سلیم نژاد به شهروندان اطمینان خاطر داد که شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج با شروع کار و فعالیت در سال جهش تولید، سعی دارند تا با تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدگی به مشکلات و مطالبات و همچنین تقویت روند محرومیت زدایی و ارتقای سرانه ها، به وعده های خویش عمل نمایند و از اینکه کرونا وقفه ای در خدمت رسانی ایجاد کرد، پوزش می طلبم.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات و خدمات مدافعان جبهه سلامت اظهار کرد: به مردم توصیه می شود ضمن رعایت اصول بهداشتی از حضور در مکان‌های شلوغ که موجب شعله‌ ور شدن بیماری کرونا ویروس می‌شود، پرهیز کنند، رعایت بهداشت فردی و همکاری مردم و مسئولان به صورت یک جهاد عمومی تنها راه مقابله با ویروس کرونا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.