پیوند فک ، زبان و دست قطع شده

پایگاه خبری البرزما- با تلاش مختصصان بیمارستان فوق تخصصی البرز چند عضو قطع شده از جمله فک پائین، زبان و دست چپ یک مرد 39 ساله در یک عمل جراحی کم سابقه با موفقیت پیوند داده شد. دکتر حمزه زاده رئیس بیمارستان فوق تخصصی البرز گفت : این جوان هنگام کار بر اثر رها شدن

کد خبر : 8567
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 11:34
پیوند فک ، زبان و دست قطع شده

پایگاه خبری البرزما- با تلاش مختصصان بیمارستان فوق تخصصی البرز چند عضو قطع شده از جمله فک پائین، زبان و دست چپ یک مرد 39 ساله در یک عمل جراحی کم سابقه با موفقیت پیوند داده شد.

دکتر حمزه زاده رئیس بیمارستان فوق تخصصی البرز گفت : این جوان هنگام کار بر اثر رها شدن دستگاه برش (فرز) دچار حادثه شد و از آنجا که با خون ریزی شدید مواجه بود بلافاصله توسط امدادگران به بیمارستان فوق تخصصی البرز مستقر در کرج انتقال داده شد.

وی اضافه کرد : در این حادثه علاوه بر جدا شدن فک از صورت ، زبان فرد مصدوم براثر برخورد با دستگاه برش از سه ناحیه از هم جدا شده بود که با توجه به شرایط خاص این فرد تیم پزشکی متخصص توانستند در یک عمل جراحی 7 ساعت و نیم سلامتی را به فرد حادثه دیده بازگردانند.

چنین عمل جراحی در استان البرز و حتی کشور بی نظیر و وضعیت عمومی این مصدوم رضایت بخش است و تا چند روز آینده پس از طی کردن مراحل درمان ترخیص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.