دولت آمریکا تعطیل شد

پایگاه خبری البرزما- دولت آمریکا در پی ناکامی سنا در تصویب بودجه موقت تعطیل شدو صدها هزار کارمند این سازمان ها به مرخصی بدون حقوق فرستاده شدند. سفر رئیس جمهور آمریکا هم به فلوریدا لغو شد. کاخ سفید اعلام کرده تا وقتی بودجه تصویب نشود، او به فلوریدا نخواهد رفت. مجلس نمایندگان آمریکا دیروز به طرح

کد خبر : 7497
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 9:58
دولت آمریکا تعطیل شد

پایگاه خبری البرزما- دولت آمریکا در پی ناکامی سنا در تصویب بودجه موقت تعطیل شدو صدها هزار کارمند این سازمان ها به مرخصی بدون حقوق فرستاده شدند. سفر رئیس جمهور آمریکا هم به فلوریدا لغو شد. کاخ سفید اعلام کرده تا وقتی بودجه تصویب نشود، او به فلوریدا نخواهد رفت. مجلس نمایندگان آمریکا دیروز به طرح تصویب بودجه موقت رای مثبت داد اما امروز سنا حاضر نشد نسخه مدنظر مجلس نمایندگان را تصویب کند.
جمهوریخواهان در صددند بودجه ای برای سال 2018 ارائه دهند که در آن بودجه نظامی افزایش یافته است. دموکرات ها اعلام کرده بودند در صورتی به این بودجه رای مثبت می دهند که اصلاحیه لایحه موسوم به داکا هم تصویب شود.
دمکرات ها در این لایحه قصد دارند مشکل 690 هزار مهاجری را حل کنند که در کودکی به همراه والدین غیرقانونی وارد آمریکا شده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا گفته حاضر نیست در قبال دریافت بودجه موقت به لایحه داکا تن دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.