سید حسن نصرالله:باز هم تیر دشمنان اسلام به خطا رفت

پایگاه خبری البرزما- دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شکست آشوب ها در ایران، امیدهای ترامپ و معاونانش، نتانیاهو و مقامات سعودی درباره ایران را به ناامیدی تبدیل کرد.سید حسن نصرالله افزود: همه اقدامات ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا به دلیل حمایت ایران از گروه های مقاومت فلسطین و قدس است. نصرالله افزود: تصمیم ترامپ درباره

کد خبر : 6998
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396 - 12:12
سید حسن نصرالله:باز هم تیر دشمنان اسلام به خطا رفت

پایگاه خبری البرزما- دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شکست آشوب ها در ایران، امیدهای ترامپ و معاونانش، نتانیاهو و مقامات سعودی درباره ایران را به ناامیدی تبدیل کرد.سید حسن نصرالله افزود: همه اقدامات ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا به دلیل حمایت ایران از گروه های مقاومت فلسطین و قدس است.
نصرالله افزود: تصمیم ترامپ درباره قدس به معنای پایان کار رژیم صهیونیستی است.
به گفته دبیرکل حزب الله لبنان اقدامات دولت آمریکا ملت فلسطین را درباره گزینه مقاومت به عنوان تنها راه مقابله با اشغالگری متحد کرد.
سید حسن نصرالله با بیان اینکه ترامپ منطقه را به مسیر جدیدی می برد گفت: فلسطینیان هرگز تسلیم نخواهند شد و اعتقاد دارند قدس پایتخت فلسطین است.
دبیرکل حزب الله لبنان شیوه مقاومت را فرسوده کردن دشمن و کسب دستاوردهای بیشتر دانست و تاکید کرد: برنامه ما، در پیش گرفتن جنگ نیست، اما باید برای جنگی که ممکن است ترامپ و نتانیاهو آن را تدارک ببینند آماده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.