خیلدار:بهترین وسیله برای مقابله با آسیب‌ها، هنر است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هنر و فرهنگ در البرز مظلوم واقع شده است. علی خیلدار در مراسم افتتاح دومین آمورشگاه آزاد موسیقی نظرآباد اظهار کرد: بدون شک افزایش تعداد مراکز فرهنگی در استان نقش به‌سزایی در ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی مردم دارد. وی ادامه داد: هنر یکی از بهترین روش

کد خبر : 6814
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - 13:52
خیلدار:بهترین وسیله برای مقابله با آسیب‌ها، هنر است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هنر و فرهنگ در البرز مظلوم واقع شده است. علی خیلدار در مراسم افتتاح دومین آمورشگاه آزاد موسیقی نظرآباد اظهار کرد: بدون شک افزایش تعداد مراکز فرهنگی در استان نقش به‌سزایی در ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی مردم دارد.
وی ادامه داد: هنر یکی از بهترین روش ها برای انتقال مفاهیم و ایدئولوژی در هر جامعه‌ای است و از طریق آن می‌توان به راحتی ارزش ها را از نسلی به نسل دیگر منتقل کرد.
خیلدار افزود: بدون شک در جامعه‌ای که به هنر و هنرمندان بها داده می‌شود و آثار فاخر هنری عرضه می‌گردد، امنیت و سلامت جسمی و روانی مردم به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
وی توضیح داد: هنر بهترین وسیله برای مقابله با آسیب‌ها در هر جامعه‌ای است؛ چون رشته‌های مختلف هنری باعث تلطیف فضای عمومی می‌شوند و زمینه بروز جرم را کاهش می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با گلایه از جایگاه نامناسب فرهنگ و هنر در البرز ابراز کرد: متاسفانه فرهنگ و هنر در البرز مظلوم واقع شده و زیرساخت‌های مناسبی در این حوزه وجود ندارد.
خیلدار با تاکید بر ضرورت ارتقای توجه به هنر در شهرستان‌های استان افزود: ارتقا و رشد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها باید به اولویتی برای مسئولان تبدیل شود.
این مسئول ادامه داد: بدون شک با افزایش تعداد مراکز هنری امکان خدمت‌رسانی به شهروندان تسهیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.