تعرض به اموال عمومی در تجمعات قابل تامل است واجازه سوء استفاده نمی دهیم

پایگاه خبری البرزما- نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه هیچ فردی حق ندارد بدون اخذ مجوز افزایش قیمت در کالا و خدمات مختلف را ایجاد کند، گفت: در تجمعات دیشب از نیروهای نظامی و امنیتی خواستیم که خویشتن‌داری کنند اما تعرض به اموال عمومی قابل تامل است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای

کد خبر : 6782
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - 11:39
تعرض به اموال عمومی در تجمعات قابل تامل است واجازه سوء استفاده نمی دهیم

پایگاه خبری البرزما- نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه هیچ فردی حق ندارد بدون اخذ مجوز افزایش قیمت در کالا و خدمات مختلف را ایجاد کند، گفت: در تجمعات دیشب از نیروهای نظامی و امنیتی خواستیم که خویشتن‌داری کنند اما تعرض به اموال عمومی قابل تامل است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای از این اتفاقات سوء استفاده کنند. محمدعلی نجفی در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری البرز برگزار شد، گفت: توجه به شهرک‌‌های صنعتی و رفع مشکلات این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.
نجفی افزود: به دنبال ایجاد نواحی صنعتی در نقاط مختلف در استان البرز هستیم.
وی در ادامه به مشکلاتی موجود اشاره و با بیان اینکه هیچ فردی حق ندارد بدون اخذ مجوز افزایش قیمت در کالا و خدمات مختلف را ایجاد کند، تصریح کرد: در تجمعات دیشب از نیروهای نظامی و امنیتی خواستیم که خویشتن‌داری کنند اما تعرض به اموال عمومی قابل تامل است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای از این اتفاقات سوء استفاده کنند.
نماینده عالی دولت در استان البرز اضافه کرد: می‌دانیم مردم مشکل اقتصادی و اشتغال دارند؛ به همین سبب بارها در این باره تذکر داده‌ام.
نجفی تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار دارد، رسانه‌ها بزرگ نمایی نکنند، شب گذشته در البرز چند خبر غلط منتشر شد و بزرگ‌نمایی صورت گرفت.
مسئول اجرای امور عمومی دولت در استان البرز ادامه داد: مشکلات مردم را جدی بگیرید مشکلات باید مورد توجه قرار گیرد، تکریم ارباب رجوعان در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف دولتی و غیر دولتی الزامی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.