رسانه های البرز با وجود کمبودها به امر مهم اطلاع رسانی می پردازند

پایگاه خبری البرزما -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: رسانه های البرز به رغم کمبودها به امر خطیر اطلاع رسانی می پردازند. علی خیلدار در نشست با مدیران مسئول واصحاب رسانه در شهردار کرج گفت:همه باید برای آبادانی شهر تلاش کنیم. وی افزود: از جمله مباحث دخیل در توسعه شهری هنر و رسانه

کد خبر : 5502
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 9:16
رسانه های البرز با وجود کمبودها به امر مهم اطلاع رسانی می پردازند

پایگاه خبری البرزما -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: رسانه های البرز به رغم کمبودها به امر خطیر اطلاع رسانی می پردازند.

علی خیلدار در نشست با مدیران مسئول واصحاب رسانه در شهردار کرج گفت:همه باید برای آبادانی شهر تلاش کنیم.
وی افزود: از جمله مباحث دخیل در توسعه شهری هنر و رسانه است که شهردار کرج نیز به این حوزه نگاه خاصی دارند. برگزاری جلسات متعدد برای ارتقای سطح همکاری بین مدیریت شهری و گروه های هنری و فرهنگی نیز مصداق این گفته است.
خیلدار از برگزاری نشست امروز به عنوان توجه تیم جدید مدیریت شهری کرج به حوزه رسانه یاد کرد و افزود: اصحاب رسانه و خبر باید مد نظر داشته باشند که در عین نقد سازنده همراهی لازم را برای رفع مشکلات شهری داشته باشند. نباید قرار و بنا بر ایرادگیری های بی مورد باشد، چرا که انگیزه های سازمانی در چنین فضایی هدر می رود و ظرفیت های شایسته به ثمر نمی نشیند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز در ادامه از رسانه به عنوان یکی از ظرفیت های انسانی و معنوی یادکرد واظهارداشت: امروز همه مسئولان دست یاری به سوی اهالی قلم دراز کرده اند، باید گفت که آبادانی از مسیر تعامل با رسانه ها عبور می کند و ما هم اقداماتی را بیان می کنیم و هم باید از بیان عملکردها دفاع کنیم.
اصحاب رسانه در این نشست به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف شهری پرداختند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.