هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری خروج داعش را از منطقه رقم زد

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرزگفت: خروج داعش از منطقه مرهون هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری،اهتمام نیروهای مسلح ، دولتمردان،نقش تاثیرگذار سردار قاسم سلیمانی و جانفشانی شهدای مدافع حرم است . محمد علی نجفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری البرز افزود: این پیروزی بزرگ، موجب ناکامی دشمنان اسلام شد. وی در بخش

کد خبر : 5437
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:12
هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری خروج داعش را از منطقه رقم زد

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرزگفت: خروج داعش از منطقه مرهون هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری،اهتمام نیروهای مسلح ، دولتمردان،نقش تاثیرگذار سردار قاسم سلیمانی و جانفشانی شهدای مدافع حرم است .

محمد علی نجفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری البرز افزود: این پیروزی بزرگ، موجب ناکامی دشمنان اسلام شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : توسعه بدون توجه به ارزش های اسلامی کارآمد نیست.
وی ادامه داد: همه ما فرصت پیدا می کنیم که در یک سازمان توفیق خدمت پیدا کنیم و برای حفاظت و حراست از آرمان ها و اهداف عالیه نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم اما اینکه چه میزان نسبت به خود شناخت داریم و می توانیم متناسب با نیازهای سازمان انجام وظیفه داشته باشیم رسالتی است که باید به آن توجه کرد.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در بحث خودشناسی خاطرنشان کرد: بزرگترین جهل انسان، ناآگاهی نسبت به خودش است،مادامی که به خود وجودی خود برسیم می توانیم شاهد ظهور و تجلی انسانیت و شاخصه های آن باشیم.
نجفی با بیان اینکه باید تفاوت ها را همواره مد نظرداشته باشیم، افزود: احترام و تکریم در اصول مدیریتی باید مورد توجه قرارگیرد.
وی گفت: ممکن است اشتباهاتی از سوی افراد و کارمندان زیرمجموعه وجود انجام پذیرد اما این هنر مدیران است که به درجه ای از اعتقاد دست پیدا کنند که در زمان مناسب شیوه صحیح پاسخ را داشته باشند.
نجفی با تأکید بر لزوم تغییر رویکرد از شیوه مدیریت سنتی به سمت الگوهای مدیریتی نوین گفت: نیازمند آن هستیم که از سمت حرکت بر مدار الگوهای ناکارآمد تجربه شده بازبینی بر الگوهای مدیریتی داشته باشیم و با بهره گیری از علوم روز در کنار تجربه، بینش و آگاهی ظرفیت های خدمتی را بالا بریم.
وی با اشاره به کوتاهی عمر مدیریت،تغییرات را روندی طبیعی دانست وادامه داد: سازمان ها نیازمند مدیران با اندیشه ها نو هستند و تغییر و تحولات نیز برای تحول آفرینی و ورود اندیشه های نوین و بهبود شرایط قبل است.
نجفی گفت: امانت، راز داری دو مولفه کلیدی مسئولان حراست است و اتاق حراست باید برای همگان مرجع و مأمنی امن برای طرح دغدغه ها و مسائل و نظرات برای حرکت به سمت الگوهای اصلح باشد.
در پایان این آیین با اهداء لوحی از تلاش های رنجبر مدیرکل سابق استانداری قدردانی شد و «جلال انواری» به عنوان مشاور و مدیرکل حراست استانداری حکم خود را از نجفی استاندارالبرز دریافت کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.