لزوم تقویت زیر ساخت های شهری فردیس با همکاری دستگاه های خدمات رسان

پایگاه خبری البرزما-شهردارفردیس با بیان اینکه زیرساخت‌های شهری فردیس از کرج جدا نشده است گفت: برای بهبودی و ارتقای زیرساخت ها باید تلاش بیشتری انجام شود. منوچهرغفاری در نشست شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: شهرستان نوپای فردیس برای پیشرفت نیازمند کمک و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان است. وی ادامه

کد خبر : 4867
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 14:13
لزوم تقویت زیر ساخت های شهری فردیس با همکاری دستگاه های خدمات رسان

پایگاه خبری البرزما-شهردارفردیس با بیان اینکه زیرساخت‌های شهری فردیس از کرج جدا نشده است گفت: برای بهبودی و ارتقای زیرساخت ها باید تلاش بیشتری انجام شود.

منوچهرغفاری در نشست شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: شهرستان نوپای فردیس برای پیشرفت نیازمند کمک و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان است.
وی ادامه داد: شهرداری فردیس آخرین حلقه از تأسیس شهرستان را تکمیل می‌کند که زیرساخت‌های شهری این شهرستان تکمیل نیست و باوجوداین مشکل کار کردن سخت‌تر است به همین منظور از همه دستگاه‌ها یاری می‌طلبیم.
وی افزود: باید در حوزه عمرانی اقدامات خوبی انجام شود که درصدد هستیم در این حوزه اقدامات قابل‌توجهی را انجام دهیم که نتیجه‌اش ساماندهی وضعیت شهر خواهد بود.
غفاری اظهار داشت: مردم فردیس با امیدی که در دل داشتند به استقلال شهرستان و شورای شهر رأی دادند و ما موظف هستیم در این زمینه تمام سعی خود را به‌کارگیریم.
سید علیرضا مساعد شهردار مشکین‌دشت نیز گفت: برنامه راهبردی و سند چشم‌انداز چهارساله مشکین‌دشت در حال انجام است.
وی افزود: انجام زیرساخت‌های اصولی که با هماهنگی ادارات مختلف انجام خواهد شد در دستور کار قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.