اکران فیلم ‘قهرمانان کوچک’ در کرج

پایگاه خبری البرزما- فیلم سینمایی ‘قهرمانان کوچک ‘ به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در سینما ساویز کرج روی صحنه رفت. محمد حسین خلیلی اردکانی عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه اکرانِ فیلم سینمایی قهرمانان کوچک در سینما ساویز کرج، اظهار داشت: کودکان و نوجوانان امروز آینده سازانِ فردای خانواده ها و جوامع

کد خبر : 4858
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 13:38
اکران فیلم ‘قهرمانان کوچک’ در کرج

پایگاه خبری البرزما- فیلم سینمایی ‘قهرمانان کوچک ‘ به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در سینما ساویز کرج روی صحنه رفت.

محمد حسین خلیلی اردکانی عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه اکرانِ فیلم سینمایی قهرمانان کوچک در سینما ساویز کرج، اظهار داشت: کودکان و نوجوانان امروز آینده سازانِ فردای خانواده ها و جوامع خواهند بود.
وی با بیان اینکه نادیده گرفتن کودک و نوجوان یعنی نادیده گرفتن فردا، افزود: باید نسبت به ترتیب نوجوانان و جوانان باهوش، خلاق، ورزشکار و همینطور مسئولیت پذیری بیش از گذشته آنان حساسیت به خرج دهیم.
خلیلی اردکانی با اشاره به محتوای فیلمِ قهرمانان کوچک و نقش افزود: چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله یِ تکواندوکار که پدران شان کارگران یک کارخانه ی تولید لوازم التحریرِ هستند می کوشند مانع از تعطیلی کارخانه و از هم پاشیدن خانواده های شان شوند.
وی با اشاره به ایفای نقش یکی از قهرمانان تکواندو جهان در این فیلم، گفت: در کنار ابعاد فرهنگی اجتماعی و ژانر فیلم، حضور ورزشکاران در آثار سینمایی به نقش ورزش و سلامت که از اهمیت آن در جامعه در حالِ کاسته شدت است، نیز می پردازد.
وی از خانواده ها برای تماشای این فیلم دعوت به عمل آورد.
در این فیلم برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیرینقش آفرینی می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.