موسسه مالی نور مشکلی در پرداخت سپرده ها ندارد

پایگاه خبری البرزما-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که موسسه مالی اعتباری نور دارای مجوز قانونی بانک مرکزی است و مشکلی در پرداخت سپرده ها ندارد. حاجی رضا شاکرمی افزود: با مصوبه بانک مرکزی مقرر شده بود که حساب های روز شمار تبدیل به سپرده های یک ساله و سود از 10 درصد

کد خبر : 3687
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 11:33
موسسه مالی نور مشکلی در پرداخت سپرده ها ندارد

پایگاه خبری البرزما-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که موسسه مالی اعتباری نور دارای مجوز قانونی بانک مرکزی است و مشکلی در پرداخت سپرده ها ندارد.

حاجی رضا شاکرمی افزود: با مصوبه بانک مرکزی مقرر شده بود که حساب های روز شمار تبدیل به سپرده های یک ساله و سود از 10 درصد به 22 درصد برسد.
وی اضافه کرد: با ایجاد این تغییرات،سپرده گذاران تصور کردند که حساب هایشان خالی شده است، این در حالی است که این موسسه مشکلی در پرداخت سپرده ها ندارد و موضوع تبدیل وضعیت سپرده ها به حالت اولیه برگشته است.
شاکرمی گفت:هر کدام از سپرده گذاران که تمایل دارند می تواند با درخواست خودشان سپرده های روز شمار را تبدیل به یک ساله کنند.
وی ادامه داد: موسسه مالی اعتباری نور مشکلی در پرداخت سپرده ها ندارد و هر کدام از سپرده گذاران که تمایل دارند می توانند پول هایشان رابرداشت کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.