دشمن آرزوی دستیابی به اهداف شوم خود را به گور خواهد برد

سردار «حیدرنیا» در دیدار با خانواده شهید امنیت «علی‌اصغر قورت‌بیگلو » گفت: تا زمانی که این نظام و انقلاب چنین فرزندانی دارد، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و آرزوی دستیابی به اهداف شوم خود را به گور خواهد برد.
کد خبر : 22740
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مهر 1401 - 11:46
دشمن آرزوی دستیابی به اهداف شوم خود را به گور خواهد برد

پایگاه خبری البرزما- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با خانواده شهید امنیت علی اصغر قورت بیگلو با اشاره به اینکه البرز با وفاق و همدلی میان تمامی مسئولان و مجموعه‌ها، در خاموش کردن فتنه و آشوب خوب عمل کرد، اظهار داشت: طی روزهایی که عده‌ای اراذل اوباش شهر را به آشوب کشیده بودند، بسیجیان در کنار نیروی انتظامی با دلاورمردی و رشادت، برای حفظ امنیت مردم که خط قرمز ماست، وارد میدان شدند درست است که در این راه شهید دادیم اما این شهید، برگ زرینی در دفتر افتخارات ماست.

وی با اشاره به مسئولیت پذیری و ازخودگذشتگی نیروهای پلیس و بسیجیان افزود: در بازدید از گردان‌ها، یک برادر بسیجی را دیدم که شب قبل از بازدید، با آجر ضربه ای به سر او وارد کرده بودند که 36 بخیه خورده بود و با قمه نیز به دستش آسیب زده بودند که تاندون آن پاره شده بود.

سردار حیدر نیا ادامه داد: اما با وجود این شرایط جسمانی، شب بعد از حادثه در گردان حضور یافت و زمانی که از او پرسیدم که برای چه با این شرایط آمده است، پاسخ داد که زمان مأموریت است و نمی توانستم بخاطر چند بخیه، عقب بایستم و در این ماموریت شرکت نکنم. او و سایر نیروهایی که آسیب دیده بودند، با وجود مشکلاتی که داشتند اما باز هم پای این نظام و انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: کشور ما به داشتن چنین بسیجیان و جوانانی افتخار می کند که شهید علی اصغر قورت بیگلو نیز یکی از آن هاست. طی روزهایی که عده ای اراذل اوباش شهر را به آشوب کشیده بودند، همین جوانان و بسیجیان در کنار نیروی انتظامی با دلاورمردی و رشادت، برای حفظ امنیت مردم که خط قرمز ماست، جان خود را کف دست گرفتند و وارد میدان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.