دستبند پلیس بر دستان ۲ اوباش منطقه ماهدشت

با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز، دو نفر از اوباش منطقه ماهدشت کرج که با قدرت نمایی با سلاح سرد باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، دستگیر شدند.
کد خبر : 22634
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 13:12
دستبند پلیس بر دستان ۲ اوباش منطقه ماهدشت

پایگاه خبری البرزما- سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی رصد و پایش تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس امنیت عمومی، مشخص شد دو نفر از اوباش به نام منطقه ماهدشت کرج با حمل سلاح سرد و قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی می‌شدند، شناسایی مخفیگاه و دستگیری نامبردگان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که متهمان به واسطه انجام اقدامات مجرمانه دائم در حال جابجایی هستند و مکان مشخصی ندارند، اما با این وجود ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه آنها را در اطراف ماهدشت شناسایی کرده و با تعقیب و مراقبت در یک فرصت مناسب نامبردگان را در ابتدای صبح دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی اظهار کرد: پلیس با رصد و پایش اوباش سابقه دار، در صورت انجام هرگونه اقدام سوء توسط آنها، بلافاصله وارد عمل شده و با آن ها برخورد می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.