کارتخوان هوشمند بساط فروش اجباری نان کنجدی را جمع می کند

حجت الله نصیری گفت: متاسفانه فروش اجباری نان کنجدی در نانوایی ها مشاهده می شود و نانوا با هر قیمتی به دنبال جبران کسری هزینه ها ولو با روش های نادرست است.
کد خبر : 22450
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 11:55
کارتخوان هوشمند بساط فروش اجباری نان کنجدی را جمع می کند
پایگاه خبری البرزما- رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: خرید آرد صرفا از طریق سامانه امکان پذیر است و متقاضیان باید پروانه کسب داشته باشند تا از کارخانه ها اقدام به خرید آرد کنند.
حجت الله نصیری افزود: ۱۰۳۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های کرج پخش شده  و ۲۴۰ دستگاه دیگر هم در حال توزیع است، البته تمام نانوایی های یارانه ای پز سطح شهر باید این دستگاه ها را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نان بربری با دو نرخ عرضه می شود، اظهار داشت: نانوایی های آزادپز نان بربری را با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می کنند اما در نانوایی های یارانه ای قیمت آرد کیسه ای ۵۰ هزار تومان و نان ۲۵۰۰ تومان است.
نصیری در ادامه قیمت نان لواش را در نانوایی های یارانه ای ۵۰۰ و ۶۵۰ تومان اعلام و تصریح کرد: گندم یارانه ای ۲ کیلویی ۹۰۰ تومان و یارانه ای ۱ کیلویی ۶۶۵ تومان است در نتیجه قیمت آرد و نان هم متفاوت خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه نانوا اختیاری برای خرید آرد دلبخواهی ندارد، گفت: ۲۵۰ نانوایی یارانه ای نوع ۲ و ۶۰ نانوایی یارانه ای نوع ۱ هستند، ما خواستار تک نرخی شدن قیمت نان هستیم اما نان کالایی استراتژیک بوده و نمی شود.
نصیری افزود: نانوا نمی تواند آرد سفید خریداری کند چرا که آرد لواش با سبوس ۱۵ درصد و بربری ۱۵ درصد است، آرد برخی از کارخانه ها با کیفیت و تعدادی از آنها با کیفیت هستند، گزارشات آنه هم به تعزیرات داده می شود.
رئیس اتحادیه نانوایان کرج در ادامه خاطرنشان داشت: ۸۰ درصد آرد با کیفیت کارخانه ها با بازگشایی سایت فروش در کمتر از ۱۵ ثانیه عرضه می شود و دیگر نانوایی ها ناچارند به سراغ کارخانه ها با آرد بی کیفیت بروند.
نصیری گفت: متاسفانه فروش اجباری نان کنجدی در نانوایی ها مشاهده می شود و نانوا با هر قیمتی به دنبال جبران کسری هزینه ها ولو با روش های نادرست است، با نصب کارت خوان های هوشمند این معضل برطرف می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.