تزریق واکسن کرونا به کودکان؛ آری یا خیر؟

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت:تا کنون حتی یک مورد عوارض ناشی از تزریق واکسن به این گروه گزارش نشده به همین دلیل از والدین درخواست می‌شود به خصوص در شرایط فعلی که حضور دانش آموزان در سرکلاس‌های درس الزامی شده، با جدیت بیشتری نسبت به تزریق واکسن به فرزندان خود اقدام کنند.
کد خبر : 22135
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 14:24
تزریق واکسن کرونا به کودکان؛ آری یا خیر؟

پایگاه خبری البرزما- مهرداد بابایی با اشاره به اینکه روند تزریق واکسن به کودکان ۵ تا ۱۲ سال که در مقطع دبستان در حال تحصیل هستند، ادامه دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۵ درصد از این گروه سنی در البرز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نگرانی خانواده‌ها در خصوص تزریق واکسن به کودکان خود طبیعی است، افزود: تا کنون حتی یک مورد عوارض ناشی از تزریق واکسن به این گروه گزارش نشده به همین دلیل از والدین درخواست می‌شود به خصوص در شرایط فعلی که حضور دانش آموزان در سرکلاس‌های درس الزامی شده، با جدیت بیشتری نسبت به تزریق واکسن به فرزندان خود اقدام کنند.

وی توضیح داد: امکان دریافت واکسن سینو فارم و پاستوکووک برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال در تمام مراکز واکسیناسیون استان فراهم شده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در البرز اضافه کرد: در حال حاضر در وضعیت ثابتی از لحاظ شیوع کرونا قرار داریم ولی با توجه به پایان سفرهای نوروزی و بازگشت خانواده‌ها، باید ببینیم تا دو هفته آینده وضعیت به چه نحو پیش می رود.

بابایی ادامه داد: در حال حاضر ۱۹۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه ۶۹۰ نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی استان مراجعه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.