حادثه متروی تهران-کرج؛ از تاکسی‌های رایگان تا تعداد مصدومان

سید جواد موسوی گفت: با توجه به تجمع مسافر، از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه تا ساعت ۸ و ۳۰ صبح نسبت به انتقال مسافران اقدام کرده و آنها به ایستگاه متروی صادقیه و میدان آزادی منتقل شدند.
کد خبر : 21611
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 11:02
حادثه متروی تهران-کرج؛ از تاکسی‌های رایگان تا تعداد مصدومان
پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج درباره جزئیات حادثه مترو تهران – کرج گفت: از ابتدایی ترین زمانی که سانحه را به ما اطلاع دادند تمامی همکاران شهرداری به حالت آماده باش درآمدند.
سید جواد موسوی افزود: اتوبوس ها و تاکسی هایی که در اختیار سازمان بود در ایستگاه مترو شهید سلطانی و گلشهر حاضر شدند و با توجه به تجمع مسافر، از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه تا ساعت ۸ و ۳۰ صبح نسبت به انتقال مسافران اقدام کرده و آنها به ایستگاه متروی صادقیه و میدان آزادی منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و با دستور شهردار کرج تمامی مسافران رایگان به شهرتهران منتقل شدند، اظهار داشت: اعزام مسافر کم است و مترو تا وردارود فعال شده است اما اتوبوس های شهرداری کرج در ایستگاه مترو شهید سلطانی و گلشهر مستقر هستند.
موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه از ساعت ۱۵ پیک مسافر را خواهیم داشت اتوبوس های ما در ایستگاه های مذکور مستقر هستند و نسبت به خدمات رسانی به مسافران انجام وظیفه می کنند، خودروهای شهرداری همچنان حضور داشته و خدمت رسانی کماکان ادامه دارد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: درباره ارائه خدمت به شهروندان در داخل شهر کرج مشکلی نداریم اما انتظار داریم شهروندان با توجه به اتفاق مذکور سعه صدر داشته باشند چرا که با شرایط حاد مواجه هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.