کرونا و کسادی بازار ۴۲۰ شیرینی فروشی کرج را در یک سال به تعطیلی کشاند/ کاهش قدرت خرید مردم فروش دانه ای شیرینی را هم باب کرد

رضا امامی گفت: در آستانه شب یلدا خبری از حضور شهروندان در قنادی ها نیست و آنها از وضع موجود می نالند، البته مردم هم پول ندارند.
کد خبر : 21606
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 13:14
کرونا و کسادی بازار ۴۲۰ شیرینی فروشی کرج را در یک سال به تعطیلی کشاند/ کاهش قدرت خرید مردم فروش دانه ای شیرینی را هم باب کرد
پایگاه خبری البرزما- رئیس اتحادیه قنادان کرج گفت: قدرت خرید مردم کم بوده و شهروندان به خرید دانه ای شیرینی روی آورده اند، متاسفانه افزایش قیمت مواد اولیه تهیه شیرینی هم قوز بالاقوز شده است.
رضا امامی با اشاره به اینکه مردم شاید از خرید شیرینی و آجیل صرف نظر کنند اما نمی تواند فیش آب، برق و گاز را پرداخت نکنند، افزود: در آستانه شب یلدا خبری از حضور شهروندان در قنادی ها نیست و آنها از وضع موجود می نالند، البته مردم هم پول ندارند.
وی اظهار داشت: ۲۸۰ قنادی و ۱۲۰ شیرینی فروشی در شهر کرج فعالیت می کنند، سال گذشته ۴۲۰ واحد به واسطه شیوع ویروس کرونا، کسادی بازار و درامد حداقلی جمع شدند،  البته شهر کرج ۱۴۰ واحد آجیل فروشی و ۱۰ آجیل پزی دارد که آنها هم حال و روز خوشی ندارند.
امامی در خاتمه با اشاره به اینکه قیمت آجیل از ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۸۰ هزار تومان و شیرینی از ۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان است، تصریح کرد: متاسفانه دیگر شرایط همانند سال های گذشته که مردم شیرینی و آجیل کیلویی خریداری می کردند  نیست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.