تخلفات مربوط به استاندارد را به شماره ۱۵۱۷ اطلاع دهید

مدیرکل استاندارد البرز گفت: شهروندان اطمینان داشته باشند استاندارد با واحدهای متخلف بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.
کد خبر : 21379
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 9:49
تخلفات مربوط به استاندارد را به شماره ۱۵۱۷ اطلاع دهید

پایگاه خبری البرزما- امیرحسین محتشم  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان مهر ماه در مجموع  ۱۶۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات اجباری و تشویقی در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: از مجموع پروانه‌های صادر شده، ۱۳۸ مورد پروانه استاندارد اجباری و ۲۳ مورد نیز پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده‌های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی بوده است.

وی افزود: با صدور این تعداد پروانه‌، البرز در رده چهارم کشور از لحاظ صدور پروانه قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد البرز با اشاره به نظارت دقیق ناظران استاندارد بر تولید کالا و محصولات مشمول استاندارد اجباری در استان ادامه داد: تلاش می‌شود نظارت بر روند تولید هیچ یک از این محصولات از دید ناظران نادیده نماند.

این مسئول خاطرنشان‌کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند استاندارد با واحدهای متخلف بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

محتشم با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با استاندارد افزود: شهروندان مهمترین ناظران استاندارد هستند و باید تخلفاتی‌که در این زمینه مشاهده می‌کنند را از طریق سامانه ۱۵۱۷ اطلاع دهند تا در کمترین زمان با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.