مشکل تامین برق صنایع تولیدی البرز مرتفع می‌شود

استاندار البرز با تاکید براینکه در شرایط کنونی یکی از مهمترین دغدغه های فعالان اقتصادی استان به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران، تامین برق است گفت: برای تحقق این امر ضمن دیدار با وزیر نیرو قول مساعد وی برای حل این مشکل را گرفتیم.
کد خبر : 20495
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 16:12
مشکل تامین برق صنایع تولیدی البرز مرتفع می‌شود

پایگاه خبری البرزما- عزیزالله شهبازی با اشاره به نشست مشترک با وزیر نیرو که در محل وزارت نیرو صورت گرفت گفت: صنایع و تولیدکنندگان البرزی در ابعاد ملی خدمات ارائه می دهند وبا توجه به اینکه موضوعات البرز و تهران بسیار در هم تنیده هستند از این رو صاحبان صنایع در استان انتظار دارند شرایط برابری داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دنبال ژنراتور برای تامین برق هستند که نیاز است موانع واردات این امکان رفع شود.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اولین پروژه پست 400 کیلوولت البرز در باغستان کرج به سرعت در حال پیشرفت است و عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت زکی آباد نیز در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز از قول مساعدت وزیر نیرو در خصوص حل مشکل تامین برق صنایع و تولیدکنندگان البرز خبر داد و گفت: دکتر اردکانیان جهت واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول رایزنی با وزیر صمت را داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.