شناسایی و دستگیری سارقان وارداتی در البرز!!

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در این مرحله پرونده‌های مختلفی از جمله قتل، سرقت با اسلحه، زورگیری، اسیدپاشی و ... باز شده است که در این میان سارقین شناسایی شده از استان‌های دیگر به البرز می‌آیند و بومی استان نیستند.
کد خبر : 19964
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 14:09
شناسایی و دستگیری سارقان وارداتی در البرز!!

پایگاه خبری البرزما- سردار عباسعلی محمدیان گفت: هشدارهای ما به گوش سارقین و زورگویان رسیده است و ثمره آن کاهش وقوع سرقت در سطح استان است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در خصوص جرائم خشن کاهش قابل توجهی در استان به ثبت رسیده است، ادامه داد: رسیدگی به جرائم خرد در دست بررسی است که بخشی از آن به معتادین ولگرد و معتادین متجاهر مربوط می‌شود؛ تصمیماتی در این خصوص لحاظ شد که در این راستان حدود 700 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

این فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه حمایت دستگاه قضایی راهگشای تحقق اهداف نیروانتظامی است، افزود: از ابتدای فعالیت خود در استان البرز تأکید بر این داشته ام که اقدامات بی امان و بدون مکث علیه مجرمین صورت گیرد؛ امروز شاهدیم که سیزدهمین مرحله اقدامات تهاجمی پلیس علیه مجرمین نیز اجرا شد.

محمدیان با بیان اینکه مجرمین از طریق پلیس و شکات شناسایی و دستگیر می‌شوند، ادامه داد: سارقین از استان‌های دیگر به البرز می‌آیند و در رفت‌وآمد هستند؛ در حال حاضر 40 درصد از سارقین شناسایی شده بدون سابقه هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مالی مجموع سرقت‌ها و کلاهبرداری‌های 19 میلیارد بوده است، یادآور شد: در این مرحله از اقدامات تجاهمی مجرمین در بخش‌های مختلف سرقت، زورگیری، اسیدپاشی، قتل، تجاوز، جعل و اعضای شرکت‌های هرمی دستگیر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.