راه‌اندازی ربات قرآن‌خوان اینترنتی در البرز

اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز به راه‌اندازی ربات قرآن‌خوان اینترنتی در شبکه اجتماعی واتساپ اقدام کرده است.
کد خبر : 17906
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 14:24
راه‌اندازی ربات قرآن‌خوان اینترنتی در البرز

پایگاه خبری البرزما- علی علی‌اکبری با اشاره به راه‌اندازی ربات قرآن‌خوان اینترنتی، گفت: این ربات با شماره ۰۹۲۲۴۸۸۲۷۰۶ در واتساب راه‌اندازی شد که علاقمندان به ختم قرآن‌کریم می‌توانند به این شماره کلمه«رمضان» را ارسال کنند که فورا ربات جواب می‌دهد که به «ربات ختم قرآن‌کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز خوش آمدید».

وی افزود: در این ربات برنامه‌های ختم قرآن‌کریم، تحدیر(تندخوانی) قرآن‌کریم، دعای عظم‌البلاء، ختم صلوات و دعای هفتم سجادیه بارگذاری شده است.

این مسئول بیان کرد: همچنین در این ربات مسابقه مفاهیم قرآنی نیز بارگذاری شده که هر روز یک مسابقه برگزار می‌شود و در پایان هر روز به سه نفر از برندگان هدایایی اهدا می‌شود.

وی گفت:‌ مردم روزه‌دار و قرآن‌خوان و قرآن دوست استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مراجعه کنند.

علی‌اکبری در ادامه به برنامه‌های آستان مقدس امامزادگان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:‌ این برنامه‌ها که همه یا به صورت مجازی در حسینیه مجازی و یا در شبکه استانی پخش می‌شود،‌ شامل برنامه‌هایی همچون تفسیر قرآن‌کریم، جزءخوانی، احکام، تلاوت مجلسی قرآن کریم و سخنرانی است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های جالب در امامزادگان به خصوص آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) ‌مهرشهر چیدمان تصویر شهدا در صحن امامزاده به عنوان مستمعین دعا، مناجات‌خوانی و تلاوت قرآن است.

رییس روابط عمومی اوقاف البرز همچنین به رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: تا نیمه ماه مبارک رمضان اوقاف استان پنج هزار بسته معیشتی توزیع می‌کند که تاکنون حدود ۲۵۰۰ بسته آن توزیع شده است.

وی افزود: در آستان مقدس امامزاده محمد(ع)‌ حصارک کرج نخستین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی با اهدای ۵۰۰ بسته از محل درآمد امامزاده اجرا می‌شود ولی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) ‌تاکنون سه مرحله توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۳۳۰ بسته اجرا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.