بررسی اموال مقامات و مسئولان کشور در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است

پایگاه خبری البرزما- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برای کامل شدن چرخه عدالت قوانین دیگری هم نیاز است و این باید برای بازگشت اموال نامشروعی که برخی از مسئولان کسب کرده‌اند در دستور کار قرار گیرد. آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 31 خردادکرج، سالگرد شهادت مصطفی چمران را یادآور

کد خبر : 16900
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 11:17
بررسی اموال مقامات و مسئولان کشور در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است

پایگاه خبری البرزما- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برای کامل شدن چرخه عدالت قوانین دیگری هم نیاز است و این باید برای بازگشت اموال نامشروعی که برخی از مسئولان کسب کرده‌اند در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 31 خردادکرج، سالگرد شهادت مصطفی چمران را یادآور شد و گفت: چمران از شخصیت‌های مومن و بی نظیر بود.

حسینی همدانی ادامه به اقدام تروریستی ششم تیرماه در مسجد ابوذر و مجروح شدن رئیس جمهور وقت اشاره و اعلام کرد: جایگاه و نقش ولی فقیه هر روز بیش از پیش حس می‌شود؛ از 30 سال گذشته این جایگاه در اختیار کسی است که با عزت از ارزش‌های انقلاب و دین دفاع کرده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: آخرین مورد سفر نخست وزیر ژاپن بود که برد رسانه‌ای زیادی داشت.

حسینی همدانی در ادامه به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: کسانی که در قوه قضاییه مشغول هستند وظیفه‌ای خطیر و پراهمیت بر دوش دارند، برقراری عدات و کوتاه کردن دست ظالمان کار سختی‌ست.

حسینی همدانی با بیان اینکه دستگاه قضا باید عدالتخانه باشد گفت: این دستگاه باید مستقل از هرگونه دخالتی کار خود را انجام دهد، قوه قضاییه پناهگاه مردم است و با تمهیدات جدید امیدواریم شاهد رخدادهای خوبی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بشارت‌های خوبی که از دستگاه قضایی به گوش می‌رسد در دستور کار قرار گرفتن بررسی امول مقامات و مسئولان کشور است؛ طرح مجدد این موضوع پس از 14 سال و عملیاتی شدن آن می‌تواند آثار زیادی به دنبال داشته و اعتماد را بازگرداند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان دستگاه قضا در استان البرز گفت: گسترش عدالت مهمترین خواسته مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به روز جهانی مواد مخدر و نزدیک شدن به این روز هم اشاره و اعلام کرد: یکی از راه‌های هجمه توزیع مواد مخدر میان جوانان است، امروز تولید مواد مخدر در افغانستان نسبت به گذشته 50 برابر شده است.

وی با بیان اینکه این نوع هجمه آسیب‌های زیادی به دنبال دارد گفت: باید با آموزش، فرهنگسازی و فراهم کردن شرایط اشتغال و ازدواج، گرایش جوانان به مواد مخدر را کاهش داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.