توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

پایگاه خبری البرزما- آیت الله حسینی همدانی با بیان این مطلب که توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: مقاومت و اطاعت از رهبری، راهبرد حرکتی انقلاب اسلامی است. آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی در مصلی نماز جمعه کرج، گفت: آن چه نظام اسلامی ایران را تا به

کد خبر : 16799
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 - 13:28
توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

پایگاه خبری البرزما- آیت الله حسینی همدانی با بیان این مطلب که توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: مقاومت و اطاعت از رهبری، راهبرد حرکتی انقلاب اسلامی است.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی در مصلی نماز جمعه کرج، گفت: آن چه نظام اسلامی ایران را تا به امروز نگاه داشته است، مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب توصیه به تشکیل دولت جوان و انقلابی داشتند؛ این مهم را باید از مجلس شورای اسلامی آغاز کرد.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان این مطلب که راه مقابله با دشمنان ایستادگی و مقاومت است، افزود: مقاومت مردم دزفول و خرمشهر که ایثار و از خودگذشتگی داشتند از سقوط خوزستان جلوگیری کرد.

امام جمعه کرج با نظر بر این نکته که دشمنان خواهان این هستند که ایران را پای مذاکره بکشانند تا ایران را مجبور کنند دست از تقویت دفاع و توان موشکی خود بردارد، مطرح کرد: دشمنان ایران بدانند که تمام مردم ایران مانند مردم خرمشهر و دزفول، اهل مقاومت و ایستادگی هستند.

امام جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن شب های قدر به عنوان شب های ذکر و دعا و تفکر مطرح کرد: شب های قدر فرصت بیکران و بی حدی است که از طرف خداوند به بندگان اعطاء شده است و کثرت روایات در خصوص این شب ها بیان شده است.

خطیب نماز جمعه کرج با تشریح برنامه های مهم روز و شب، شب های قدر، عنوان کرد: بهترین کارها در شب های قدر استغفار است، همچنین ذکر دعای فرج و ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی در محور دیگر خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اهمیت موضوع ارتباط داشتن مسلمانان با یکدیگر، بیان کرد: کلامی که مصلح بیان می کند، دروغ نیست و در این خصوص امام صادق علیه اسلام به آیه قرآن که داستان حضرت یوسف (ع) اشاره می کند.

وی با اشاره به صفات متقین در نهج البلاغه، توضیح داد: امیرالمومنین(ع) وصیت می کنند به صبر که برای ایمان مانند سر است و در ایمانی که در آن صبر نباشد به درد نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با هشدار به برخی مسئولان و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: فتنه خط قرمز نظام اسلامی است، آقایان و مسئولان بدانند که تا زمانی که با برپایی برنامه هایی و دعوت از بعضی افراد وابسته به جریان فتنه خود را زیر سوال نبرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.