پلیس البرز انبار دستگاه‌های رمز دهنده ارز را کشف کرد

پایگاه خبری البرزما- فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار دستگاه‌های رمز کننده ارز الکترونیکی به ارزش 28 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی این استان خبر داد. سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در ادامه ماموریت‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز، مأموران پلیس آگاهی این استان محل انباشت دستگاه‌های استخراج‌گر

کد خبر : 15822
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 12:45
پلیس البرز انبار دستگاه‌های رمز دهنده ارز را کشف کرد

پایگاه خبری البرزما- فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار دستگاه‌های رمز کننده ارز الکترونیکی به ارزش 28 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی این استان خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در ادامه ماموریت‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز، مأموران پلیس آگاهی این استان محل انباشت دستگاه‌های استخراج‌گر رمز یا «ماینرها» که در حوزه ارزهای الکترونیکی کاربرد دارد را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و اذعان داشت که به عنوان رابط و فروشنده دستگاه‌ها بوده و مالک اصلی کالای قاچاق فرد دیگری است که در این زمینه فعالیت دارد.

محمدیان افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده منزل نامبرده را در یکی از مناطق شمال غربی تهران شناسایی و با نیابت قضایی وی را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از محل 291 دستگاه ارز الکترونیکی، دو دستگاه پوز و مقادیر زیادی فاکتورهای فروش انواع دستگاه ارز کشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: پرونده این متهم که به فعالیت در حوزه بازار تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای به صورت غیر قانونی در سطح تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کرد برای انجام مراحل قانونی و قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.