خدمات رسانی 170 گروه جهادی در مناطق محروم البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج علاوه بر راه اندازی تعدادی مشاغل خانگی، 170 گروه جهادی در مناطق محروم سراسر استان ارایه خدمات خود را آغاز کردند.سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند با بیان اینکه خدمات این گروه ها تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: از

کد خبر : 15241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 - 13:56
خدمات رسانی 170 گروه جهادی در مناطق محروم البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج علاوه بر راه اندازی تعدادی مشاغل خانگی، 170 گروه جهادی در مناطق محروم سراسر استان ارایه خدمات خود را آغاز کردند.سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند با بیان اینکه خدمات این گروه ها تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: از این تعداد گروه جهادی، 85 گروه به صورت جغرافیایی محور و 85 گروه به صورت اردوهای محله محور ارایه خدمات دارند.
وی اظهار داشت: در این اردوهای جهادی حدود 500 نفر از جهادگران عرصه های مختلف همچون آموزش، اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگی و… خدمات رسانی می کنند.
وی به بهره برداری از 25 طرح عمرانی محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: این اردوهای جهادی در خدمات عمرانی خود اقدام به مرمت و ساخت مسجد، خانه عالم، خانه محروم، گلزار شهدا، پل، پیاده رو، سرویس بهداشتی عمومی و سرویس بهداشتی و حمام منازل مناطق محروم می کنند.

**مرمت و بازسازی 400 واحد مسکونی نیازمندان
ترکاشوند در ادامه به دیگر فعالیت های بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد استان منعقد کرده ایم مقرر شد تا اردوهای جهادی نسبت به مرمت و بازسازی 400 واحد مسکونی خانوارهای نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار اقدام شود.
وی اضافه کرد: در مرحله نخست طرح 150 واحد مسکونی در هفته بسیج تحویل می شود.
اجرای برنامه میز خدمت توسط 40 تیم متشکل از مدیران استانی و شهرستانی، آغاز اجرای 50 نیروگاه خورشیدی، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری از دیگر برنامه های دومین روز هفته بسیج در البرز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.