حدود سه هزار کیلوگرم گوشت فاسد در فردیس معدوم شد

پایگاه خبری البرزما- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس اعلام کرد که امسال حدود سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد از سطح واحدهای صنفی این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.محمدمهدی راهنورد افزود: این مقدار گوشت در جریان 6 هزارو 515 بازدید کشف و ضبط شد. وی گفت: امسال در حوزه صدور مجوزحمل بهداشتی

کد خبر : 15211
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 13:55
حدود سه هزار کیلوگرم گوشت فاسد در فردیس معدوم شد

پایگاه خبری البرزما- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس اعلام کرد که امسال حدود سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد از سطح واحدهای صنفی این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.محمدمهدی راهنورد افزود: این مقدار گوشت در جریان 6 هزارو 515 بازدید کشف و ضبط شد.
وی گفت: امسال در حوزه صدور مجوزحمل بهداشتی و قرنطینه ای فرآورده های خام دامی نیز بیش از 2هزار و 650 مورد مجوز در فردیس صادر شده است.
راهنورد اظهار داشت: در زمینه پیشگیری و جلوگیری از انتقال بیماری های دامی حدود 48 هزار دز واکسن تاکنون به دام‌های این شهرستان تزریق شده است.
وی افزود: امسال نیز بیش از 2هزار و800 مورد سنجش سل و 2هزارو600 مورد خونگیری (بروسلوز) دامی انجام شده است.
رئیس اداره دامپزشکی فردیس گفت: در بخش پیشگیری و کنترل بیماری های طیور ازجمله آنفلوآنزای پرندگان در مرغداری ها بیش از 335 مورد مراقبت فعال و 295 مورد بازدید کارشناسی و نمونه برداری صورت گرفته است.
وی بیان داشت: شهرستان فردیس 12 واحد صنعتی با 2 هزار و 500 راس دام سنگین و 25 واحد سنتی با 550 راس دام سنگین گا و و گوساله و 2هزار راس گوسفند دارد.
راهنورد به مردم توصیه کرد از مراکز فرآورده های خام دامی معتبر خریداری کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا موارد تخلف بهداشتی مراتب به اداره دامپزشکی فردیس از طریق شماره تماس 36640518 یا سامانه پاسخگویی رایگان 1512 دامپزشکی استان اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.