یادواره 270 شهید نیروی انتظامی البرز برگزار می‌شود

پایگاه خبری البرزما- فرمانده انتظامی استان ضمن تشریح برنامه‌های فرماندهی انتظامی برای برگزاری یادواره 270 شهید نیروی انتظامی، این یادواره‌ را تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهدا عنوان کرد. سردار عباسعلی محمدیان گفت: یادواره 270 شهید نیروی انتظامی با حضور مسئولان استانی و کشوری و جمع کثیری از مردم، خانواده معزز شهدا وکارکنان

کد خبر : 14374
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 13:24
یادواره 270 شهید نیروی انتظامی البرز برگزار می‌شود

پایگاه خبری البرزما- فرمانده انتظامی استان ضمن تشریح برنامه‌های فرماندهی انتظامی برای برگزاری یادواره 270 شهید نیروی انتظامی، این یادواره‌ را تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهدا عنوان کرد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: یادواره 270 شهید نیروی انتظامی با حضور مسئولان استانی و کشوری و جمع کثیری از مردم، خانواده معزز شهدا وکارکنان نیروی انتظامی، فردا سه‌شنبه 20 شهریور در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این یادواره با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت، تجدید میثاق با شهدای پلیس و تجلیل ازخانواد های معظم و معزز آن هاست.

سردار محمدیان افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند «یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست » باید پیروی از این امر مقدس را سرلوحه کار خود قراردهیم.

وی گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا صرفاً برگزاری مراسم نیست بلکه پیروی از راه، رفتار، مقاومت، ایثار و بردباری شهدا به عنوان یک اصل مدنظر است.

سردار محمدیان امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان را ثمره خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان دانست که با همتی والا و نیتی خالصانه و الهی توانستند از لذت های دنیوی گذشته و به درستی در مسیر تقرب الهی گام بردارند.

فرمانده انتظامی استان البرز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تسمک و حرکت در مسیر آنان را تکلیف و مسئولیت جامعه امروزی ما خواند و تصریح کرد: تقویت اسلام و درخت تناور انقلاب ما به برکت خون شهداست که در رگ‌های این جامعه جاری است و این خون سبب بالندگی، حرکت و پویایی نظام و مسئولان آن است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.