آینده فوتبال آسیا از آن ایران است

پایگاه خبری البرزما- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگرچه ما امروز بهترین تیم فوتبال آسیا هستیم و این برتری در فوتبال ساحلی و فوتسال مردان و زنان نیز وجود دارد اما اگر به فوتبال پایه توجه نکنیم این برتری میرا و رو به سکون خواهد بود. مهدی تاج در افتتاحیه ششمین فستیوال فوتبال پایه کشور( پسران

کد خبر : 14364
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 12:58
آینده فوتبال آسیا از آن ایران است

پایگاه خبری البرزما- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگرچه ما امروز بهترین تیم فوتبال آسیا هستیم و این برتری در فوتبال ساحلی و فوتسال مردان و زنان نیز وجود دارد اما اگر به فوتبال پایه توجه نکنیم این برتری میرا و رو به سکون خواهد بود.

مهدی تاج در افتتاحیه ششمین فستیوال فوتبال پایه کشور( پسران زیر 12 سال) که در ساوجبلاغ برگزار شد با اشاره به اهمیت فوتبال پایه گفت: ما باید بهترین شرایط را برای نونهالان؛ نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.

تاج افزود: برگزاری این فستیوال‌ها برای افراد دوراندیش بیانگر این است که فوتبال در ایران زنده است و فردای آسیا از آن ماست.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: این ششمین فستیوالی است که برای پسران برگزار می‌شود؛ برای دختران نیز چهار فستیوال برگزار شده که نشان می‌دهد ما در فوتبال گلخانه‌ای عمل نکرده‌ایم در تمام مجموعه‌ها به دنبال بهترین استعدادهای کشور بوده‌ایم.

تاج تصریح کرد: ما در کل لیگ‌های کشور اعم از لیگ برتر، دسته اول، دوم، سوم و … بیش از پنج هزار مسابقه برگزار می‌کنیم اما استعدادهایی هستند که نمی‌توانند وارد این لیگ‌ها شوند و فاقد تیم هستند؛ بنابراین این فستیوال‌ها و تقسیم کشور به 9 منطقه استعدادیابی نشان می‌دهد که همه کشور را در نظر گرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور در پایان اعلام کرد: لازم است به ترتیب به تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پرداخت و نمی‌توان یک دفعه به تیم بزرگسالان توجه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.