دفاع از حق مردم در راس امور شوراست

پایگاه خبری البرزما- دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه تلاش شورا حرکت در مسیر قانون است، اظهار داشت: دفاع از حق مردم در رأس امور شورا قرار دارد و این امر در سال دوم بیش از پیش مورد توجه است. اکبر سلیم نژاد با اشاره به اینکه در برخی موارد نتوانستیم

کد خبر : 14229
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 11:47
دفاع از حق مردم در راس امور شوراست

پایگاه خبری البرزما- دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه تلاش شورا حرکت در مسیر قانون است، اظهار داشت: دفاع از حق مردم در رأس امور شورا قرار دارد و این امر در سال دوم بیش از پیش مورد توجه است. اکبر سلیم نژاد با اشاره به اینکه در برخی موارد نتوانستیم به وظایف خود عمل کنیم، گفت: در همه جای دنیا اکثریت و اقلیت وجود دارد و افراد نباید اهداف و تصمیمات خود را بر این اساس تعیین کنند.

وی در ادامه از ریاست پیشین شورای شهر کرج قدردانی کرد و با اشاره به اینکه وی طی یک سال گذشته سعی کرد به شورا انسجام بخشد، یادآور شد: رعایت چارچوب ها از وظایف رییس است که باید هرکس در این جایگاه قرار می گیرد به آن عمل کند.

سلیم نژاد با بیان اینکه همه در برابر قانون فروتن هستند، تاکید کرد: رییس شورا باید اول رییس 13 عضو باشد و در مرحله دوم قوانین را رعایت کند.

وی در پایان از ریاست جدید شورا خواست تا قوانین و مصوبات شورا ظرف 72 ساعت قبل از تشکیل جلسات در اختیار اعضا قرار گیرد.

سلیم نژاد گفت: با این کار اعضا زمان کافی برای مطالعات کارشناسی در زمینه مصوبات و دفاع از حق مردم را خواهند داشت و می توانند به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند.

اکبر سلیم نژاد با کسب 11 رأی در هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر که به انتخاب هیئت رییسه اختصاص یافته بود، مجددا به عنوان دبیر دوم شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.