افزایش خودسرانه قیمت سیم‌کارت در البرز

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت بسته‌های سیم کارت‌های رایتل و ایرانسل در برخی از دفاتر پیشخوان گفت: این اقدام قابلیت تعقیب دارد. علی‌اکبر مختاری گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر افزایش خودسرانه بسته‌های سیم کارت ایرانسل و رایتل در بعضی از دفاتر پیشخوان و

کد خبر : 14105
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 8:31
افزایش خودسرانه قیمت سیم‌کارت در البرز

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت بسته‌های سیم کارت‌های رایتل و ایرانسل در برخی از دفاتر پیشخوان گفت: این اقدام قابلیت تعقیب دارد.

علی‌اکبر مختاری گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر افزایش خودسرانه بسته‌های سیم کارت ایرانسل و رایتل در بعضی از دفاتر پیشخوان و به منظور رسیدگی به شکایات مردمی و برخورد با دفاتر متخلف، تیم‌های مشخص در استان البرز تعیین شد تا دفاتر پیشخوان را نظارت نمایند.

وی افزود: قیمت سیم کارت بسته بین 9 هزار و پانصد ریال تا 11 هزار ریال است اما اخیراً بعضی از دفاتر اقدام به گرانفروشی این سیم کارت‌ها می‌کنند؛ هرگونه افزایش قیمت توسط این دفاتر قابلیت تعقیب داشته و مردم چنانچه موارد فوق را مشاهده کردند مراتب را به 135. ir اعلام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.