آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس البرز افزایش یابد

پایگاه خبری البرزما – مدیر کل امور اجتماعی البرز گفت: آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس این استان در سال تحصیلی 98-97 به خصوص در زمینه رفتارهای پر خطر باید افزایش یابد. عیسی قبادی در نشست هم اندیشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج افزود: برنامه های پیشگیری

کد خبر : 13980
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 11:33
آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس البرز افزایش یابد

پایگاه خبری البرزما – مدیر کل امور اجتماعی البرز گفت: آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس این استان در سال تحصیلی 98-97 به خصوص در زمینه رفتارهای پر خطر باید افزایش یابد. عیسی قبادی در نشست هم اندیشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج افزود: برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت دانش آموزان در معرض خطر باید در مدارس البرز دنبال شود.
وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در سنین نوجوانی و جوانی اظهارداشت: عواملی در طول زندگی انسان را تهدید می کند که لازم است این عوامل در سنین پایه در کانون مدرسه و خانواده شناسایی شوند.
وی بیان داشت: دانش آموزان را باید از سنین نوجوانی زیر پوشش برنامه های آموزشی در زمینه مسائل اجتماعی و دوران رشد و بحران های دوره نوجوانی ببریم تا آنان با راهکارهای مقابله با این تهدیدها آشنایی پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه ارائه این آموزش ها به دانش آموزان باعث می شود تا با سبک زندگی سالم آشنا شوند، یادآورشد: تربیت انسان های سالم از نظر جسمی و روحی از وظایف آموزش و پرورش و والدین است.
وی نقش پدر و مادر دانش آموزان برای اجرای طرح ها و فراگیری آموزش های مقابله با آسیب های اجتماعی را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و خاطرنشان شد: اگر برای اجرای این طرح ها، نقش تاثیرگذار والدین مورد توجه قرار نگیرد با مشکلاتی روبرو خواهیم شد .
وی برگزاری کارگاههای آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی برای والدین و دانش آموزان را در آموزش و پرورش مهم برشمرد و ادامه داد: برای اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس البرز ضرورت دارد، دستگاه اجرایی با اداره کل آموزش و پرورس این استان همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.