51 طرح عمرانی در ساوجبلاغ آماده بهره برداری شد

پایگاه خبری البرزما – فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد که در آستانه هفته دولت 51 طرح عمرانی در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.ابوالقاسم پالیز گیر در نشست شورای اداری ساوجبلاغ که با محوریت کنگره بزرگداشت شهدا و اجلاسیه 414 شهید سرافراز ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 334 میلیارد

کد خبر : 13904
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 11:36
51 طرح عمرانی در ساوجبلاغ آماده بهره برداری شد

پایگاه خبری البرزما – فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد که در آستانه هفته دولت 51 طرح عمرانی در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.ابوالقاسم پالیز گیر در نشست شورای اداری ساوجبلاغ که با محوریت کنگره بزرگداشت شهدا و اجلاسیه 414 شهید سرافراز ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 334 میلیارد تومان در بخش های مختلف ساوجبلاغ به بهره بر داری می رسد.
وی بیان داشت: مدیریت اجرایی شهرستان با 13طرح عمرانی ، دهیاری ها با 31 طرح و بخش خصوصی با 7 طر ح عمرانی زمینه اشتغال ده ها نفر فراهم کرده اند.
وی از واگذاری 3هزار 130 واحد مسکونی به متقاضیان ساوجبلاغی خبر داد و گفت این واحدهای مسکونی با زیر ساخت های کامل آماده بهره بر داری شده است .
فرماندار ساوجبلاغ از تشکیل 63 تعاونی و ثبت اشتغال 2 هزار 169 شغل ایجاد شده در سامانه رصد خبر داد وگفت سال گذشته مقام اول استان از آن ساوجبلاغ بود و امسال هم پیشرفت خوبی نسبت به سایر شهرستانها داشته ایم و این روند باید با سرعت ادامه یابد .
فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه به تازگی یک انبار کالا در شهرستان ساوجبلاغ کشف شده از مردم و مسئولان خواست محتکران را معرفی کنند.
وی با دعوت از آحاد مردم در اجلاسیه شهدای ساوجبلاغ که 22 شهریور ماه سال جاری بر گزار می شود به بیان اقدامات وبرنامه های اجرا شده تا بر گزاری این اجلاسیه پرداخت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.