3 انبار کالای احتکاری در البرز کشف شد

پایگاه خبری البرزما – فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که 3 انبار اجناس احتکار شده در این استان شناسایی و متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند. سردار سید یوسف مولایی افزود: این انبارها با تلاش نیروهای سپاهی و بسیجی شناسایی شد. وی بیان داشت: با توجه به رسالتی که سپاه و بسیج

کد خبر : 13815
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 8:29
3 انبار کالای احتکاری در البرز کشف شد

پایگاه خبری البرزما – فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که 3 انبار اجناس احتکار شده در این استان شناسایی و متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند. سردار سید یوسف مولایی افزود: این انبارها با تلاش نیروهای سپاهی و بسیجی شناسایی شد.
وی بیان داشت: با توجه به رسالتی که سپاه و بسیج در صیانت از منافع ملت در عرصه دفاع، داخلی، اجتماعی، سیاسی و …دارند، قطعا بسیج آمادگی دارد تمام تلاش خود را در راستای شناسایی مخلان فرایند و سیستم اقتصادی معطوف کند.
وی با اشاره به دستور اخیر سردار غیب پرور در جهت شناسایی محتکرین، اظهار داشت: بسیج و سپاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به مراجع قانونی و ذیربط مفسدان و محتکرین معرفی خواهند کرد تا برخورد لازم صورت گیرد.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: نمی توان همیشه با سلام و صلوات با عده ای سواستفاده گر برخورد کرد، حتما باید اقداماتی تند صورت گیرد تا برخی که ستون پنجم دشمن قلمداد می شوند شناسایی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.