حساسیت ها را کم کنیم تا رسانه ها آزادانه نقد کنند/ خبرنگار احترام می خواهد نه ترحم!

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: اگر فضا برای نقد منصفانه رسانه ها مهیا باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. اکبر سلیم نژاد با تبربک به جامعه خبری؛ گفت: پیشاپیش روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می گویم، انصافا رسانه ها کمک زیادی به شورای پنجم داشته اند

کد خبر : 13520
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 12:56
حساسیت ها را کم کنیم تا رسانه ها آزادانه نقد کنند/ خبرنگار احترام می خواهد نه ترحم!

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: اگر فضا برای نقد منصفانه رسانه ها مهیا باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. اکبر سلیم نژاد با تبربک به جامعه خبری؛ گفت: پیشاپیش روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می گویم، انصافا رسانه ها کمک زیادی به شورای پنجم داشته اند و امروز وظیفه خود می دانم از زحمات تمام آنان که خالصانه و دلسوزانه برای آبادانی شهر قلم زدند، تشکر کنم.
وی با اشاره به این که اهالی رسانه احترام می خواهند نه ترحم، یادآور شد: امیدوارم که اینطور نباشد، اما بهتر است به جای نگاه های بالا به پایین و نگاه های ابزاری، خبرنگاران را تکریم کنیم و به معنای واقعیِ کلمه کنارشان باشیم، و الا در ظاهر همه رکن چهارم دموکراسی را دوست دارند.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، ادامه داد: این که سالی یک بار و برای خالی نبودن عریضه خودمان را قدردانِ تلاش های خبرنگاران نشان دهیم به عقیده من “تکریم” نیست و بیشتر به یک بازیِ سرگرم کننده شبیه است.
سلیم نژاد تاکید کرد: باز گذاشتن فضا برای نقد منصفانه و مشاوره گرفتن برای خارج شدن از مسیرهای پر هزینه و پیدا کردن راه های درست تنها وظیفه ای است که مسئولان در قبال مطبوعاتی ها دارند و الا چیزی به غیر از این، بیشتر ترحم است تا تکریم.

این عضو شورا در پایان گفت: من و همه اعضای شورای پنجم عضوی از این جامعه هستیم و به خوبی از مشکلات خبرنگاران آگاه هستیم و دعا می کنیم با تلاش مسئولان بستری فراهم شود تا همه یِ اهالی رسانه روزهای آرام و زندگی های بی نیازی را سپری کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.