سود وام‌‌های کلان بر دوش کرج سنگینی می‌کند

پایگاه خبری البرزما- عضو شورای شهر کرج گفت: ماهانه 12 میلیارد تومان به بدهی شهرداری اضافه می‌شود. اکبر سلیم نژاد در جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: شهرداری طی سنوات گذشته در مجموع 600 میلیارد تومان از یکی از بانک‌های عامل وام دریافت کرده که سود ماهانه آن 12 میلیارد تومان است. وی ادامه داد:

کد خبر : 13194
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 10:34
سود وام‌‌های کلان بر دوش کرج سنگینی می‌کند

پایگاه خبری البرزما- عضو شورای شهر کرج گفت: ماهانه 12 میلیارد تومان به بدهی شهرداری اضافه می‌شود.

اکبر سلیم نژاد در جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: شهرداری طی سنوات گذشته در مجموع 600 میلیارد تومان از یکی از بانک‌های عامل وام دریافت کرده که سود ماهانه آن 12 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر توان پرداخت این سود از سوی شهرداری وجود ندارد و همین باعث شده ماهانه 12 میلیارد تومان به بدهی شهرداری اضافه شود.

وی افزود: باید هر چه سریع‌تر فکری به حال این سود بانکی شود وگرنه شهرداری مدتی بعد با مشکلات جدی برای پرداخت اصل و سود وام مواجه می‌شود.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گلایه از تبلیغ برخی کالاهای خارجی در سطح شهر ابراز کرد: اگر قرار است فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه ترویج شود پس تبلیغ کالاهای خارجی کاری اشتباه است.

سلیم نژاد توضیح داد: در حال حاضر برخی بیلبوردهای شهری کالاهای خارجی را تبلیغ می‌کنند که این روند باید متوقف شود.

این مسئول گفت: بدون شک ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در شهر باعث توجه بیشتر مردم به کالاهای ایرانی و حمایت از تولید داخل و در نهایت تحقق منویات رهبری در اجرایی شدن شعار سال را به دنبال دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.