4 گزینه اصلی جهت نامزدی تصدی سمت شهردار کرج انتخاب شدند

پایگاه خبری البرزما- اعضای شورای اسلامی شهر کرج پس از رای گیری و شمارش آراء، 4 گزینه اصلی جهت نامزدی تصدی سمت شهردار این کلانشهر را به افکار عمومی معرفی کردند.  هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد نبیونی برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص

کد خبر : 12955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1397 - 11:40
4 گزینه اصلی جهت نامزدی تصدی سمت شهردار کرج انتخاب شدند

پایگاه خبری البرزما- اعضای شورای اسلامی شهر کرج پس از رای گیری و شمارش آراء، 4 گزینه اصلی جهت نامزدی تصدی سمت شهردار این کلانشهر را به افکار عمومی معرفی کردند.  هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد نبیونی برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص تبیین ساز و کار انتخاب شهردار جدید، در نهایت انجام رای گیری محوریت واقع شد که در نهایت آقایان محمدرضا احمدی نژاد با 8 رای، علی مقدسی زاده با 7 رای، علی ترکاشوند با 5 رای و فرج اله ایلیات با 5 رای از بین دیگر گزینه ها به عنوان گزینه های اصلی انتخاب شدند.
شورای اسلامی شهر کرج در جلسات آتی به بحث و تبادل نظر در خصوص گزینه های معرفی شده می پردازد و با دریافت برنامه ها و استماع نقطه نظرات نامزدها، تصمیم نهایی خود را به افکار عمومی اعلام خواهد کرد. محمدرضا احمدی نژاد سرپرست کنونی شهرداری کرج می باشد که پیش از این نیز معاونت حمل و نقل و ترافیک این شهرداری بوده است. فرج اله ایلیات عضو کنونی شورای اسلامی شهر کرج است و پیش از این در معاونت مالی و اقتصادی و برخی مناطق شهرداری این کلانشهر ایفای نقش کرده است.
علی ترکاشوند شهردار سابق این کلانشهر بوده و مدتی نیز مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی ایران بوده است، در کارنامه وی مدیرعاملی سازمان نظام مهندسی استان البرز و دو دوره مدیریت منطقه شهرداری تهران به چشم می خورد. علی مقدسی زاده معاون کنونی فنی و عمرانی استانداری اصفهان است که پیش از این شهردار منطقه 6 تهران و مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور بوده است.
نمایندگان مردم در جلسات آتی شورای اسلامی شهر کرج به بحث و تبادل نظر در خصوص سوابق اجرایی، تجربه، دانش و تخصص 4 چهره فوق الذکر می پردازند و با استماع برنامه ها و نقشه راه آنها برای اداره امورات این کلانشهر، در نهایت شهردار منتخب را برای بررسی و تائید نهایی به مراجع بالاسری معرفی می کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.