1339 طرح اشتغالزایی برای البرز در سامانه کار ثبت شد

پایگاه خبری البرزما – مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: هزار و 339 طرح در سامانه کار جهت اشتغال زایی در استان در نظر گرفته شده است. اسماعیل خلیلی در کارگروه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هزار و 339 طرح در سامانه کار جهت اشتغال زایی در

کد خبر : 12861
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:56
1339 طرح اشتغالزایی برای البرز در سامانه کار ثبت شد

پایگاه خبری البرزما – مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: هزار و 339 طرح در سامانه کار جهت اشتغال زایی در استان در نظر گرفته شده است. اسماعیل خلیلی در کارگروه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هزار و 339 طرح در سامانه کار جهت اشتغال زایی در استان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با بیان اینکه 216 طرح در سامانه کارا ثبت شده است، افزود: از این تعداد طرح باید 185 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شود که تنها 37 طرح با اعتبار 18 میلیارد و 693 میلیون تومان پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه سامانه رصد فعال شده است، گفت: آنچه که به عنوان اشتغال وارد سامانه رصد شد قابل بحث است که توان توضیح وجود دارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نیز در این جلسه با بیان اینکه طلب دامداران برای ارائه شیرموردتوجه قرار گیرد، عنوان کرد: 6 میلیارد تومان دامداران البرز از شرکت‌ها طلب دارند که باید پرداخت شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.