18 دانش آموز البرز به المپیاد کشوری نانو راه یافتند

پایگاه خبری البرزما – مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزگفت:مرحله دوم المپیاد نانو در 22 تیرماه 97 در قالب یک آزمون تستی – تشریحی و به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.وی محورهای این آزمون را نانو فیزیک، نانو شیمی، نانو زیست، فناوری و شبیه سازی عنوان کرد. ساکی بیان داشت: مرحله سوم

کد خبر : 12468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 8:45
18 دانش آموز البرز به المپیاد کشوری نانو راه یافتند

پایگاه خبری البرزما – مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزگفت:مرحله دوم المپیاد نانو در 22 تیرماه 97 در قالب یک آزمون تستی – تشریحی و به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.وی محورهای این آزمون را نانو فیزیک، نانو شیمی، نانو زیست، فناوری و شبیه سازی عنوان کرد.
ساکی بیان داشت: مرحله سوم این المپیاد با حضورافرادی که موفق به کسب حد نصاب لازم از مرحله دوم شوند در قالب یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه ی اول شهریور 97 برگزارمی شود.
وی با اشاره به اینکه در نهمین المپیاد کشوری فناوری نانو از البرز 146 دانش آموز شرکت کردند،خاطر نشان کرد: ازمجموع این تعداد دانش آموز ، 33 دانش آموز پسر و مابقی دختربودند.
وی گفت:المپیاد دانش آموزی علوم وفناوری نانو از سال 89 به صورت سالانه برگزار می شود.
ساکی اهداف این المپیاد را کمک به پایدار سازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو، هدایت و شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و سوق دهی آنها به حوزه فناوری نوین ذکر کرد.
وی ادامه داد: درنهمین المپیاد دانش آموزی فناوری نانو 19 هزار دانش آموز مقاطع متوسطه در 128 شهر کشور شرکت کردند.
وی یاد آورشد: برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی نانو از دوره ششم به بعد می‌توانند از تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.