اختصاص 30 هکتار از منطقه ویژه اقتصادی پیام برای ایجاد دهکده سلامت

پایگاه خبری البرزما- دکتر سعید زرندی در مراسم متمرکز افتتاح اورژانس هوایی اظهار داشت : برای ما ارزشمند است که در چند روز گذشته برای دومین مرتبه میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم . وی با اشاره به اهتمام پیام در مشارکت اورژانس هوایی افزود، در دیداری که با دکتر کولیوند مدیر عامل

کد خبر : 11816
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 13:02
اختصاص 30 هکتار از منطقه ویژه اقتصادی پیام برای ایجاد دهکده سلامت

پایگاه خبری البرزما- دکتر سعید زرندی در مراسم متمرکز افتتاح اورژانس هوایی اظهار داشت : برای ما ارزشمند است که در چند روز گذشته برای دومین مرتبه میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم .

وی با اشاره به اهتمام پیام در مشارکت اورژانس هوایی افزود، در دیداری که با دکتر کولیوند مدیر عامل اورژانس کشور داشتم پیشنهاد کمک پیام به اورژانس را مطرح کردم ، با هماهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو فروند بالگرد که داشتیم در اختیار اورژانس کشور قرار دادیم و در مرحله بعد نیز پذیرای آواسلامت شدیم.

دکتر زرندی با اشاره به سیاست ها و ماموریت های جدید فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان ساخت، با تغییر و تحولاتی که در پیام رخ داده، دو حوزه ict و تجهیزات پزشکی را اولویت های سرمایه گذاری در پیام مد نظر قرار داده ایم و پذیرای این صنایع برای سرمایه گذاری هستیم.
دکتر زرندی افزود با تدوین طرح جامع حدود ۳۰ هکتار برای دهکده سلامت در نظر گرفته ایم و آنچه در پیام در حال انجام است به عنوان زیر ساخت نمونه کشور مطرح می باشد و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت و ادوات پزشکی مطرح است و از همین تریبون از مسوولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای سرمایه گذاری در دهکده سلامت پیام دعوت به عمل می آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.