ادارات دولتی با خرید نیازهایشان از تولید کننده فرهنگ حمایت ازکالای ایرانی را ترویج کنند

پایگاه خبری البرزما- رحیم بنا مولایی در نشست تعامل صنعت و دانشگاه استان مراجعه عوامل دستگاه های اجرایی به واسطه ها برای تامین نیازهای ادارات را غیر منطقی ذکر کرد و گفت: اینگونه خریدها با بحث حمایت از کالای ایرانی همخوانی ندارد. وی به مدیران لجستیک وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که وظیفه بسیار

کد خبر : 11478
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 11:07
ادارات دولتی با خرید نیازهایشان از تولید کننده فرهنگ حمایت ازکالای ایرانی را ترویج کنند

پایگاه خبری البرزما- رحیم بنا مولایی در نشست تعامل صنعت و دانشگاه استان مراجعه عوامل دستگاه های اجرایی به واسطه ها برای تامین نیازهای ادارات را غیر منطقی ذکر کرد و گفت: اینگونه خریدها با بحث حمایت از کالای ایرانی همخوانی ندارد.

وی به مدیران لجستیک وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که وظیفه بسیار حساس خرید کالا را بر عهده دارند توصیه کرد: با برنامه ریزی مناسب ترتیبی اتخاذ کنند تا نیازهای ادارات به انواع کالای مرغوب ایرانی به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری شود.

وی تصریح کرد : عاملان زنجیره مدیریت تامین کالا و لجستگی ادارات که قطعا افرادی متعهد و مومن بوده و از صرفه جویی در هزینه ها استقبال خواهند کرد ، بایستی به جای مراجعه به واسطه ها ، نیاز وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی را مستقیما از تولید کنندگان خریداری نمایند.

وی گفت: در این صورت هم اجناس مرغوب و تضمین شده میخرند و هم با خرید کالا با قیمت های پایین تر در هزینه های دولتی صرفه جویی خواهد شد ، ضمن آنکه با این کار فرهنگ حمایت از کالای ایرانی نیز تقویت می شود.

رییس پارلمان بخش خصوصی البرز همچنین بازدید مدیران ارشد و میانی وزارتخانه ها و ادارات تابعه از نمایشگاه های محصولات بخش تولید و صنعت کشور را گامی به سوی تحقق شعار حمایت از کالای ايراني دانست.

رحیم بنامولایی از مدیران دستگاههای اجرایی کشور و استان دعوت کرد: در پوشش گروه های هماهنگ از نمایشگاه دایمی توانمندیهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی اتاق بازرگانی البرز بازدید نمایند تا باورها در بحث کیفیت بالای محصولات استان البرز بیش از پیش تقویت شود.

وی این نمايشگاه را الگويی براي ایجاد نمایشگاهها مشابه در سایر اتاق هاي بازرگاني کشور عنوان کرد و گفت: برنامه بازدید سفرای کشورهای مختلف از این نمایشگاه را در دستور کار قرار داده ایم.

**تامین نیروی ماهر بخش صنعت همکاری دانشگاهها را می طلبد

بنامولایی در ادامه اظهاراتش به نیاز مبرم بخش صنعت به نیروی ماهر و متخصص اشاره کرد و افزود: از مراکز دانشگاهی انتظار داریم با تربیت دانشجو در رشته های مرتبط با بخش صنعت ، در بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی، جامعه را یاری دهند.

وی همچنین به برنامه بازدید دانش آموزان ، دانشجویان و پژوهشگران شرکت های دانش بنیان استان از نمايشگاه دایمی توانمندی های تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت : این بازدیدها از ابتدای ماه جاری با هدف تقویت ایده ها و شکو فایی استعداد ها در بحث تولید و صنعت آغاز شده و تداوم خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.