ایجاد ۱۲۰شغل با پرداخت تسهیلات بسیج سازندگی البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: در سال گذشته با پرداخت ۲میلیارد تومان تسهیلات ۱۲۰شغل در استان ایجاد شده است. رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز به مناسبت هفته بسیج سازندگی در نشست خبری که در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد، گفت: رفع تبعیض اجتماعی، ایجاد عدالت مردمی

کد خبر : 11071
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 11:07
ایجاد ۱۲۰شغل با پرداخت تسهیلات بسیج سازندگی البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: در سال گذشته با پرداخت ۲میلیارد تومان تسهیلات ۱۲۰شغل در استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز به مناسبت هفته بسیج سازندگی در نشست خبری که در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد، گفت: رفع تبعیض اجتماعی، ایجاد عدالت مردمی و از بین بردن فقر و بیکاری و اعتیاد مبتنی بر اقتصادمقاومتی و داخلی است که حمایت از کالای ایرانی یکی از این بخش‌ها است.
سرهنگ علی ترکاشوند افزود: کالای ایرانی سبب اشتغال در کشور می‌شود و بیکاری و فقر نیز به دلیل استفاده نکردن از کالاهای داخلی و واردات کالاهای خارجی است.
وی در ادامه اضافه کرد: پس از زلزله کرمانشاه 28واحد مسکونی در اختیار قرار داده شد و اکنون 60درصد این واحدها پیشرفت فیزیکی داشته است و برای اتمام کار نیاز به اعتبار بیشتر است و از افرادی که می توانند کمک کنند به یاری ما بشتابند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: 14گروه جهادی شامل 421برادر و 110خواهر جهادی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خدمت‌رسانی کردند و 4هزار نفر نیز در سال گذشته تحت عنوان نهضت سواد آموزی آموزش دیده و سواد دار شدند به طوریکه در استان رتبه نخست و در کشور رتبه سوم را کسب کردیم.
سرهنگ ترکاشوند ادامه داد: حدود 70پروژه در 10محله محروم و کم برخوردار استان توسط بسیج سازندگی افتتاح شد و با پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات 120شغل در استان ایجاد شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی البرز افزود: هشت پروژه عمرانی هم توسط جهادگران سازندگی در سطح استان البرز آغاز شده است و تلاش می کنیم این پروژه ها را تا نیمه سال97 به بهره‌برداری برسانیم.
وی گفت: طرح اعتلای بسیج در حوزه کشاورزی نیز ورود می‌کند و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 100میلیون تومان تا 3 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت می‌شود.
وی در ادامه اضافه کرد: طرح خدمت رسانی کرامت نیز در 11محله کرج در حال اجراست و با اضافه کردن 3محله دیگر به طرح خدمت رسانی کرامت کرج به 14محله افزایش می یابد.
سرهنگ ترکاشوند در پایان افزود: طرح کرامت، طرح اطلاع جهادی (جغرافیای هدف محله ها) و طرح اشتغال پایدار از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در سال97 است و تلاش می کنیم با کارهای کمتر کیفیت را بالا ببریم تا کارها منطقی تر و اثرگذارتر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.